campinginportugal.reismee.nl

Terug...

Ik heb nu als bijnaam ook nog “zeehond” gekregen en ik denk dat ik daar deze reis maar mee moet afronden. Om jullie nog een keer lastig te vallen met een strandwandeling, een lunch, een autorit, een middagje op een terras, het gaat vervelen. Wel heb ik vanochtend voor elkaar gekregen, wat ik eigenlijk de hele vakantie al wilde doen….ik ben ff lekker bij de baasjes op het bed gesprongen… Gelukkig vonden ze het (even) leuk… We zijn nu terug op de camping waar we zijn begonnen, ik moet zeggen dat ze het goed doen zo’n “tour nostaigía”, keurig weer eindigen waar je begonnen bent, zodat ik het ook blijf snappen. En tsja dan komt het evaluatiemoment dichtbij en moet ik toch echt aan baasje en vrouwtje vragen of ik nog een keer mee mag….????

"Nou Fief, het was wat onverwacht dat we besloten om je mee te nemen, maar het was wel een bijzondere ervaring. Erg goed voor het inlevingsvermogen en ik snap nu ook veel beter waarom mensen hun hond mee willen op vakantie. Wat gezellig zeg, maar dan wel met mooi weer, zodat we samen op een terrasje kunnen zitten, buiten kunnen eten, en je niet in de regen hoeven uit te laten. Gelukkig blijf jij rustig in de auto liggen als wij boodschappen gaan doen, of als het slecht weer is en we niet buiten kunnen en we proberen natuurlijk altijd wat lekkers voor je mee te nemen. Echt Fief, je hebt wederom bewezen dat je de ideale campinghond bent!"

Onze “tour nostalgía” is ten einde. Het was niet gepland om al die plekken waar we eerder zijn geweest te bezoeken, het ontstond gaandeweg en het was zeker leuk! We hebben ook nieuwe plekken ontdekt, Tomar (heel leuk stadje met een prachtig oud convent / klooster) en Fuseta, in Algarve.Het leuke van reizen in Portugal vind ik, dat nu we de taal spreken, het allemaal lekker makkelijk gaat. En met Fifi erbij zijn we wat langer op één plek gebleven en dat was ook wel goed voor ons vakantiegevoel. Relaxed, genieten van het zonnetje als die er was, heerlijke mooie lunches aan de strandjes waar we waren, dat is echt zo’n luxe! En ook het slapen en kokerellen in de Eriba is heel goed bevallen, kortom…we mottuh ut nog een keertje over doen! Nu op naar een nieuw campingseizoen

Cool
en ons lustrum op Ponte das Três Entradas dit jaar, 5 jaar.

Bij terugkomst, gisteren, werden we verrast door een prachtige witte Serra da Estrela, dus misschien dat ik Fifi ook nog even met de pootjes in de sneeuw laat lopen, ergens komende week!

En Fifi loopt hier weer rond alsof ze niet weg geweest is

Wink

Reacties

Reacties

Ria boom

Leuke verhalen.

mina bakgraag

een prachtig slotwoord

petra

wel thuis!! bedankt voor jullie leuke en vrolijke verhalen!!
En als jullie thuis zijn wat gebeurt er zoal op de camping?
Snoeien,verven of schoonmaken of zoiets ??

waauuh is het alweer 5 jaar geleden?

maak er een mooi jaar van en een mooi feesie!!

xxp

Mieke Bijsterbosch

Erg leuk om te lezen, vooral nu het hier in Nederland zo koid is, brerrr

jacqueline

heerlijk geschreven. En ja witte voetjes is ook een hele ervaring voor Fifi. En dat voor een dorpshond. Zal een hele ervaring geweest zijn fifi. maar goed dat de baasjes erbij waren!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!