campinginportugal.reismee.nl

Fifi is weer op reis

Ja daar ben ik weer, ik heb een tijdje niet geschreven. Niet dat ik iets aan m´n pootje had, maar het kwam er niet zo van. Maar nu maak ik toch wel weer wat mee, of eigenlijk ook weer niet zo veel. Ik woon niet meer op de camping, ik werd in de auto gezet en na een stukje rijden, met van die nare bochtjes, kwamen we ergens aan en daar gingen we niet meer weg. Geen groen gras meer om op te rollebollen, ineens moet ik aan de lijn als we naar buiten gaan. Best wel wat veranderingen, zeg maar. Maar ach, ik wende daar wel aan. Soms bleef er een ander hondje logeren, maar negeren was het beste. Ik kreeg toen wel elke dag kip. Toen dat hondje wegging werd dat weer wat minder, ik weet ook niet waarom.

Tussendoor ging ik nog uit logeren, in het dorpje waar ook de camping is. Toen ik even los buiten liep, dacht ik, ik ga even naar de camping. Niet wetende dat er een vrij hoge muur was waar ik afviel, maar goed opgekrabbeld en doorgelopen naar de camping, ja die weg ken ik wel. Even later kwamen ze me weer halen, het was blijkbaar niet de bedoeling dat ik er in m´n eentje op uit ging.

Nou toen was het een maandje rustig en daar begon het weer, vrouwtje ging koffers zoeken, sinaasappels plukken, kocht voor mij gekke dingen, wel heel fijn, ik kreeg een nieuw slaapkussen. Slapen doe ik graag, dus dat is wel aan mij besteed. Op zekere dag, vraag me niet welke, kreeg ik eerst ´s ochtends een stukje ham…dat doet ze anders nooit…en toen weer even slapen en toen begon het. M´n mand mee, m´n nieuwe slaapkussen mee, ik kreeg een special tuigje om..wat nu…

Nou op naar dat geel-rode gevaar van m´n vrouwtje, ik dacht nog als dat maar veilig is, maar ik hoorde haar tegen iemand zeggen dat ie net een grote beurt had gehad..de auto dan, hé als ik het goed heb begrepen.

Ik werd in de auto geholpen, wel nodig op m´n oude dag en dacht wat staat me nu weer te wachten, was ik maar niet van dat muurtje afgesprongen, dan had ik nu misschien wel thuis mogen blijven. Al snel viel ik in slaap en werd ik wakker gemaakt om even naar buiten te gaan, plasje doen, wat drinken, vrouwtje deed wat vaags met een slang, liep ergens naar binnen, kwam weer naar buiten en daar gingen we weer. Dat is een paar keer gebeurd die dag…Tot we ergens in een plaatsje kwamen. Ik moest in de auto blijven en even later werd ik gehaald, heel lief. We liepen een gebouw naar binnen en voor het eerst in mijn leven was er een deur die openschoof en ik moest mee naar binnen. Ik weet niet wat er gebeurde maar het voelde alsof ik werd opgetild en toch met m´n pootjes op de vloer bleef. Toen ging die deur weer open en moest er een andere deur open en kwam ik op een kamer die ik niet kende. Nu ga ik slapen, oh nee, hoor net dat we nog even naar buiten moeten....daag allemaal...stay home, stay safe

Reacties

Reacties

Lilian

Heerlijk om weer iets van je te lezen Fifi. Gek he al die veranderinge op je oude dag. Hou vol hoor!

Karin Hulsman

Ja tis niet eenvoudig, maar ik hobbel maar mee, das ut beste denk ik zo...en lekker veel slapen, vrouwtje is denk ik jaloers op me...

Frank

Fijn om te horen dat je hier in Nederland kunt wennen Fifi. Als je een keer lekker los door het gras wil rollen, d a n moet je vrouwtje lief aankijken. Hier kan dat wel en je wordt welkom geheten door ons, 2 vriendelijke poezen. Groetjes Pip en Saar.

Lucienne

Het is me toch allemaal wat op je oude dag Fifi. Ik vind dat je je er heel knap doorheen slaa(p)t hoor. Hou vol!!!!

Jacqueline

Nou Fifi, ben ik toch wel benieuwd wat je dan in Holland meemaakt. Een lift en dat voor iemand die beidde voeten aan de grond had. Hoop dat je baasje veel met je wandelt. Ook voor haar goed.
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!