campinginportugal.reismee.nl

Jippie!!!

De eerste drukke maandag achter de rug, de camping begint vol te lopen. We hebben 2 groepen met jeugd (Franse meiden (15, 16, 17) en Portugese jongens (idem) ..........dus.......). Dat betekent kilo's haren wegvegen uit het toiletgebouw.......iets meer politieagentje spelen, extra dweilen, maar het geeft wel veel leven in de brouwerij......en de portugese kids lachen ons uit om ons portugese gebrabbel, maar ze krijgen wel wat ze hebben willen. Dus niet zeuren!!

Er is een gezellig groepje Nederlanders, Olga en Dirk zijn hier vandaag aangekomen en werden gelijk verwend door campingkok Bert, heerlijke tapasjes, een lekkere spaghetti carbonara namen Geer en Goor voor hun rekening (jaha, ik heb Paul in de keuken gezien......eindelijk

Wink
Helemaal goed dit soort spontane invallen van gasten!

Zondag weer een BBQ, dus dan gaan we ook weer knallen!!

Fifi is inmiddels de meest favoriete campinghond aller campings.....overal op de camping hoor je FieFie.....en ze komt en wil geaaid worden en als ze even de kans krijgt neemt ze een lik van je ijsje of van je been.

De campingkat die alsmaar klagend miauwend rondhangt ben ik nu dagelijks aan het verzorgen met een hapje en een drankje wormenkuur (goed van mij hé Winniefred :))

Het begint hier een kleine dierentuin te lijken, want mensen nemen vogeltjes mee, schildpadjes, katjes in kooien, honden........

Verder hebben we een fantastische zitplek op het eiland met stoeltjes en parasol, wederom met dank aan Kaj en Carla die flink onkruid en munt hebben lopen wegsjorren.

Morgen gaat Thomas op zoek naar vaten, om het vlot weer drijvende te krijgen.

Kortom never a dull moment........

En tot slot het weerpraatje...........het is hier heerlijk!!! Zonnetje, windje, helemaal goed!!

Liefs en voor degenen bij wie de vakantie voorbij is.....www.ryanair.com en www.pontedas3entradas.com. Wij ontvangen u graag ;)

Liefs, Karin

(nu naar bed.............)

Inge

Oooh, heerlijkheid ! 't Bruist, het leeft, het ... inspireert ... Dankjewel weer voor het delen !
Dikke XXX

Ria

Klinkt allemaal erg goed. Werk ze en veel plezier.

adriane

Hoi Karin, hoor net dat een vriend van mij naar Denemarken emigreert. zal ik nu eerst naar Portugal gaan of eerst naar Denemarken? groetjes en ga zo door.

Corina

Hey Karin,

Het begint dus nu lekker te lopen, hopen dat het zo een tijdje doorgaat.
Veel succes

GR uit Egmond

mina bakgraag

Is Paul ziek? gniffel, leuk alle verhalen, wel hard aanpoten, ben zeer benieuwd, nog druk bezig met diensten wegruilen, hoop dat ut allemaal lukt,
liefs jezussssssssssssssssssss

Jacqueline

Klinkt allemaal goed. Wie weet wat ik nog ga doen. Ben net uit hongarije en het kamperen beviel me weer ouderwets lekker.
liefs Jacqueline
die dit ook bij jou wel wil uitproberen.

Winniefred

Ach, die lieve Fifi, kan ze het allemaal nog wel aan? of wordt ze kieskeurig...Wat goed van je Karin, dat je daar helemaal zelf op bent gekomen van die wormenkuur! En wordt de kat al dikker?

Mooi dat de camping nu zo lekker druk is en de BBQ een groot succes is.

Veel succes verder en tot het volgende bericht!

Lieve groet,
Winniefred

Ivy

Lieve Ka,
Grandioos dat je zo lekker gaat, het is genieten van je verhalen, je hebt ècht je draai gevonden hè!!! Leuk dat je er bijna automatisch 'n dierentuintje bij krijgt, gezellig. Ga zo door Karin ontzettend veel plezier en energie toegewenst.
Lots of love Ivy

liesbeth

Hoi Karin .
Het lijkt wel vakantie ,altijd mooi weer en steeds de BBQ.
Een hond en een kat wat wil je nog meer .
Ik werk wel hoor ,,wij kunnen niet allemaal een camping hebben .heel veel plezier en tot gauw misschien
Groetjes Liesbeth