campinginportugal.reismee.nl

het laatste nieuws!

Het is hier tegen de 40 graden overdag, dus vanaf een uur of 11 niks meer doen, tot een uur of 7 's avonds. En dat valt niet mee voor ons hollandse aangeleerde ritme van bezig blijven......

Wat hebben we de afgelopen dagen zoal gedaan?

We hebben een dagje vakantie gehad, en zijn met Paul, jarige Carla en Kaj naar Aveiro en het strand geweest, erg lekker!!! Ik heb zowaar 3 bladzijden gelezen

Wink

We hebben zaterdag een geslaagde BBQ gehad, met wederom de complimenten voor de kok. Het vlees was lekker gemarineerd, we hadden veel geroosterde groenten (paprika, tomaat, courgette) en de patat was niet aan te slepen!! Een hele groep gezellige Nederlanders (stuk of 25) bij elkaar, erg leuk!!

We hebben het 2e toiletgebouw ontdaan van gestorven vliegebeesten, zich ontpoppende spinnen, achtergebleven vuil........wederom met dank aan de hoge drukspuit!!

Thomas is streng opgetreden tegen mensen die hier met de hele familie neerstrijken, slechts 1 tentje opgeven, de hele cozinha in beslag nemen (hele bomen worden in de oven opgestookt en dan klagen dat er cement uit de oven valt.......) en vervolgens als we er iets van zeggen, zeggen dat ze hier al 20 jaar komen.......ja nou ennnnnnnn?? Vandaag kregen we klachten over ze van andere kampeerders, dus we gaan even streng toezicht houden!! Ook dat hoort erbij!

De reserveringen voor augustus zijn voor 60% binnen, dus dat gaat wel goed komen! Ook op de camping was het afgelopen weekend gezellig druk envannachtom 00.30 kwamen er nog 2 meisjes aan die verdwaald waren en hadden gebeld. Ook dat hoort erbij!!

Nou morgen nog een flinke schoonmaakronde om het 1e toiletgebouw op orde te krijgen en dan gaan we over naar tempo doeloe.........calma, tranquilla..........

Lieve groetjes van Thomas en Karin

laat die gasten maar komen!!!

mina bakgraag

bij kop en kont pakken en ze vriendelijke wijzen op de uitgang, met hoeveel gaan ze in dat tentje? Thomas gogogogogogogo.

hier nu wat minder wam, opoe komt weer tot zichzelf,

tot schrijfsssssssssssssssss

Mineke

ga zo door............................ en gooi die lastige mensen van je terrein: ook al mis je daarom inkomsten, de andere gasten zullen je dankbaar zijn en reclame maken.
Zo zullen Ton & ik nooit reclame maken voor Dol de Brentagne: een ;prachtige camping. maar wij waren daar met zeer luidruchtige, dronken etc. omstanders.

Jacqueline

Weet dat zachte heelmeesters stinkende wonden maakt. Dus aanpakken!
Moet toch Ben vertellen van de warmte, want daar is hij dol op. Moet lukken om hem een keer mee te krijgen. Overigens gaan we donderdag naar Hongarije (yvonne wordt 50) en daar heb ik Ben ook al in een caravan gekregen. En jullie hebben nog veel meer!!
liefs jacqueline

Erna L

Hallo dat valt ook niet mee,ook nog agentjr spelen.Die gasten kunnen beter vertrekken,anders vertrekken de goeie gasten misschien.Sop ze nog even en dan veel plezier met tempo doeloe.

liesbeth

Gezellig ; het gaat goed in Portugal .
Wat een leuke hond ...Hoe heet hij of zij ?????
Of heb ik wat gemist.
Wat een gedoe met die kampeerders zeg.
Nou ik denk vaak aan je ........
Fijne dagen en geniet maar lekker van je nieuwe baan .
Groetjes Liesbeth.

Miki

Hoi Karin,

Aan al de verhalen van de afgelopen tijd te lezen zijn jullie al helemaal ingeburgerd als campingeigenaren. Leuk hoor! Succes!

Groetjes Miki

mina bakgraag

En hebben ze de uitgang al gevonden? dat zou je toch haast wel denken na 20 jaar,
wij onze laatste dag hiero, inpakken, poetsen (kan Carla ff kommen helpen?) morgen en route,

dan eens in de agenda gaan snuffelen wanneer ik de lucht in kan,

liefssssssssssssssssssss

Martin

Lieve Karin,
Steeds weer leuk om te lezen hoe je nieuwe leven er van dag tot dag uitziet, ook of juist alle dingen die van jou perspectief misschien trivialia lijken. Aanpakken die vervelende lui idd! Ook de 2e keer en dan aangeven dat het de volgende keer saluut is!