campinginportugal.reismee.nl

Vakantie???

Tjonge jonge jonge, wat een week……na het doorprikken van het riool vorige week, hadden we deze week een zich over de toeren draaiende waterpomp omdat de vlotter die in de waterput hangt om te zorgen dat het niveau op peil blijftniet meer goed in elkaar zat. Levensgevaarlijk, de man die ons hielp om het te herstellen stond bijna onder hoogspanning……. Vrijdag is er hard gewerkt om de basis goed op orde te krijgen: water en elektriciteit. Nog een paar lampen vervangen en er is weer licht in de duisternis! De mannen waren met de zware, technische zaken bezig en de vrouwen stonden te soppen. De cozinha is spinragvrij gemaakt door Jannie en daarna heb ik de weldadige werking van een hogedrukspuit ontdekt, dus de tegeltjes blinken weer.

Onze extra barman Lorenzo heeft heel veel maaiwerk gedaan,waardoor het er nu allemaal weer netjes en verzorgd uitziet. Met zo’n mega grote kantenmaaier rost hij het onkruid weg!!

Winniefred heeft mijn voeten van een weldadige pedicure-behandeling voorzien, zalig en mijn Birkenstock-sandalen zijn bezorgd door Jo en Angelica…..nou mensen ik kan weer vooruit!!

Ik merk sowieso dat na een paar weken campingwerk m’n lijf fysiek sterker wordt……(met ook een pijntje her en der…..) dus mensen ga niet naar de sportschool, boek een ticket en kom hier helpen. De eerste 4 kilo zijn er al af J

Verder zijn Paul,Carla en Kaj hier voor 3 weken neergestreken en zij helpen ook met van alles en nog wat. Kaj is tot opzichter zwembad benoemd en z’n Portugees gaat met sprongen vooruit. Carla heeft een super pasta-maaltijd bereid….dus die benoemen we tot super mama van de keuken!! Elke dag doen ze een klusje, heerlijk hoor!! En de man achter de bar weet nu ook wat koffie holandesa is!

Nou kortom, we doen veel, ruimen puin, knappen op, bedienen mensen, er zijn gasten op de camping (nog te weinig), maar gaan de vele ideeën zeker verder vormgeven. Eerst maar even dit seizoen draaien en dan gaan we in oktober op volle kracht vooruit om groepen te trekken!! We krijgen veel tips van mensen, dus dat is prettig, daar kunnen we ons voordeel mee doen en het kan alleen maar leuker worden!

Vandaag zijn er weer een paar enthousiaste motorrijders vertrokken die de camping op hun BMW-site gaan promoten! Dat kunnen we goed gebruiken. De reserveringen voor augustus lopen ook binnen, nog even en we moeten nee gaan verkopen……(Anita je krijgt gelijk J)!!

Voor allemaal, waar jullie ook neergestreken zijn deze zomer, veel plezier, zon, ontspanning!!

Liefs, Karin

Reacties

Reacties

jacqueline

Ja ook voor jou veel onspanning en lekker dat er al zoveel mensen langs zijn gekomen. Je zou ook eens op je astma moeten letten, misschien gaat dat ook wel met sprongen vooruit!
liefs en tot contact Jacqueline

Gre

Hi Lieve Kaatje, Ik had net geen tijd op Skype want ik moest mijn paspoort halen. Zoals gewoonlijk weer net op tijd. Als ik begin augustus terug kom ga ik kijken welke periode ik naar Portugal kom. Moet hiervoor even de kosten bekijken en onderdak vinden voor de dametjes. Ik ben reuze benieuwd en hoop tegen die tijd nog wel iets voor je te kunnen betekenen. Ik denk zelf aan een week ergens in september. Heb jij nog een voorkeur periode?

Succes daar verder en ik vertrouw erop dat je een topcamping krijgt. Zoals alles heeft ook dit even tijd nodig. Je enthousiasme zal zijn effect krijgen op de boekingen.
Liefs, Gre

mina bakgraag

Je gunt Carla toch wel haar vakantie he? hhihihihi
ze moet er weer een heel jaar op teren. En Paul al gepromoveerd naar bartoezichter?

GOGOGOGOGOGOGO, liefs jezussie

Erna.L.

voor die kilootjes er af zou het voor ons ook wel handig zijn om op een camping te gaan werken.Als je Agelica en Jo nog een keer ziet ,doe ze de groeten.

groetjes,Erna

Karin de Wildt

Hallo naamgenoot,

Eindelijk is het er van gekomen om eens rustig te bekijken en te lezen waar je bent neergestreken. Het ziet er echt heel goed uit. Ik snap wel dat je gewoon keihard moet werken, maar ook dat je geniet van de stap die je hebt gezet en van het portugese leven. Zo rondsnuffelend op je site en op de site van de camping krijg ik zin om mn koffer te gaan pakken. Dat zit er nu niet echt in, maar ik hou het zeker in gedachten.

Ik wens je heel veel geluk en suc6 op deze mooie plek!

Hartelijke groet, Karin (van Kim en Linda)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!