campinginportugal.reismee.nl

Bedankt!!

Voor alle felicitaties, smsjes, telefoontjes, mailtjes, kaarten en het prachtige armbandje van Sanne!! (mijn lieve nichtje~~~) Morgen de oranje slingers maar weghalen, wat een triest verlies!!! Heb de buren niet horen juichen, maar het zal een groot feest zijn in Spanje!

De dag begon hier dus met het uitbaggeren van een volgelopen rioolput.......shit happens ;) of same shit, different day..... gelukkig weten we nu hoe het moet.......

De tent voor Jannie en Winniefred verder ingericht, leuk om te doen!! En het is een feestje om daar in te verblijven, tenminste ik hoop dat zij dat ook gaan vinden.

We hadden een super BBQ, er zaten Portugezen en Nederlanders aan tafel, eten en wedstrijd kijken een prima combi!! Zo heb ik mijn verjaardag nog nooit gevierd! En Peter en Ino, jullie hebben een concurrent als BBQ-masters........ Antero heeft hier weer als chef kok de heerlijkste dingen op tafel gebracht, waaronder (zeer lekker gemarineerd) eendemaagjes.... geloof niet dat dat mijn favoriete korst gaat worden :) Maar verder lagen er speklapjes, spareribs (ja Miek dat heb je gemist.......) kippepootjes, chorizo en lekkere salades (met dank aan Meta!!)

En dan alle berichtjes van jullietussendoor, zodat ik er aan herinnerd werd dat ik jarig ben. Geen tijd om iedereen persoonlijk iets terug te sturen, maar evenzo goed......Muita obrigada, obragadissima!! Heel erg bedankt!! En het is de eerste verjaardag in mijn leven, waarop ik geld verdiend heb......dat er nog maar vele mogen volgen!!

Op jullie gezondheid, saude!!! (spreek uit saoed)

Beijos, knuffel van Karin (en Thomas)

Reacties

Reacties

Dirk en Olga

Haai Karin

Nog van Harte Gefeliciteerd. We hebben begrepen dat je een leuke verjaardag hebt gehad.
De hele tijd hebben we tegen onszelf gezegd ; let op, zondag Karin jarig. Dan is het eindelijk zondag, vergeten we het. 't zal wel door de warmte komen.

Tot spoedig
Olga en Dirk

floor

alsnog bom felicididas, of zoiets dus, vandaag hopelijk geen start met same shit maar een bijkomdagje. Hier is het the day after, dus aan het werk ook. liefs Floor

tiny

hoi alles goed daar zo te horen wel, prima
ik ben nog aan bijslapen hoop ondanks de drukte dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad
hoi je taai en veel geluk tinus

Lyseth van der Heijden

Dag lieverd,

Nog heel erg gefeliciteerd met je verjaardag en het is zo leuk te lezen dat het zo goed met je gaat.
Eigenlijk ben je daardoor heel dichtbij.

liesbeth.

Hoi karin en Thomas .
Hé; alweer druk, druk ,druk ,Het klinkt goed hoor Buufje
Hier is het echt heel stil zonder jou SSSSSTTTIIIILLLLL.
Zie de meisjes eigenlijk niet.
Ik geniet nu maar van je verhalen en ach ze zijn wel herkenbaar .TSJECHIÉ..................Riolering JAAAAA.
Je hebt een fijne verjaardag gehad .
Thomas nog even met Bram gesproken met Zingen op de Zaan ......
Geniet. Werk. Plezier.Feest .Zon en de Grote Droom.
Knuf van Liesbeth

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!