campinginportugal.reismee.nl

Er is er 1 jarig......

in mijn familie eigenlijk 2, want mijn nichtje Simone is ook op 11 juli geboren. Vroeger vierden wij onze verjaardag soms ook samen op een camping, in Italie, aan het Gardameer. Moon, eigenlijk moeten we dat maar weer in ere herstellen, dus kom maar lekker hier naar toe volgend jaar!

Ik ben wel vaker op vakantie met mijn verjaardag, dus dat is niet zo raar. Maar het niet vieren met vrienden en familie, dat is wel een heel raar idee. En ook dat (bijna) niemand hier weet dat ik jarig ben en dat ik het zomaar voorbij kan laten gaan...(daar blijf ik wel jong bij ;)))

Gelukkig vond ik nog een pakje stroopwafels (collega's uit Osdorp, bedankt!!), die heb ik in kleine stukjes gesneden en dat krijgen ze dan morgen bij de koffie!! Taarten maken is er (nog) niet van gekomen. Vandaag werd de man die overdag de bar en receptie runt ziek, dus ik heb vanaf 12.00 tot 11 vanavond de bar (en receptie) gerund.... é vida.......zo gaat het , zo komt het. Maar er wordt hier ge bbq-ed op m'n verjaardag, wie of wat hoe of waarrrrrr ik weet het niet, maar het gaat goed komen want we hebben een super BBQ-kok, Antero (en hij is dan weer de partner van onze advokaat). Het is zo leuk hoe hier iedereen elkaar kent, wat wil doen, elkaar helpt, naja ik kan het niet uitleggen..... het is een houding die we in Nederland niet zo goed kennen............eigenlijk alleen maar als je hele goede vrienden bent, dan ben je bereid om door het vuur te gaan. En hier komt eerst de sfeer die men prettig vindt en dan pas wat je voor elkaar betekent......of zo........nou kom het maar ervaren!!

Gelukkig is Thomas een echte MANus van alles, dus hij hobbelt over de camping, maakt schoon, voert het vuil af, zaagt takken van de boom omdat de internet verbinding in de bar het ineens begeeft....ontevreden internet-klanten, dat willen we niet........

Verder heb ik sinds gister een echte portugese auto, verzekerd, gekeurd (Jos.......kom je nog ff plakken???) een heuze renault 11 uit 1987, voor 400 euro. Hij zegt plof, plof als ik de berg naar beneden rijd, dus dat doe ik met de koppeling ingetrapt en bijremmen.......je wordt hier zo makkelijk, creatief en leert het te doen met wat je hebt......(Ton Wieten....kan je deze auto even komen keuren ;))

Fifi is er nog......een schatje, een allemansvriend en nooit sjaggerijnig........een voorbeeld!!!

Nou er is nog veel meer te vertellen, maar ik stop nu ff.........

Beijos, (knuffels) van Karin

ps Peter en Ino.........de bbq is hier ietsje groterrrrrrrrrrrrr

en ps Olga en Dirk......als jullie rond 1 aug komen val je met je neus in de portugese manteiga :), we houden wel een plekje vrij

@Niels.......surfen gaat hier niet, maar schilderen wel :)

Reacties

Reacties

Jannie

Heej Kaatje, van harte gefeliciteerd!!!!
Enneh ongelooflijk maar dat ga ik vanavond nog eens live overdoen!!!!!!!!!
Liefs van Jannie#bijnaonderweg

Inge

Happy birthday to you
In de wei staat een koe
En die koe zegt I love you
Happy birthday to you !
Van mijn dochterkind.
Mwah ... op z'n "Hollands" ?
Van harte meis !!
In gedachten erbij met een glaasje.

XX

Tanneke

Heee Karin, van harte gefeliciteerd!! Moet toch een heel speciaal gevoel geven, je eerste verjaardag als eigenaar van de camping. Maak er maar een feestje van, is jou wel toevertrouwd.

Groeten

Dirk en Corina

Hey Karin,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een onvergetelijk portugees feestje van!!!
Wij zullen vanavond tijdens de oranje wedstrijd even een borrel op je drinken.

Gr Dirk en Corina

Mineke

Karin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, dat er nog vele mogen volgen op je eigen camping in Portugal

mina bakgraag

FELI met je verjaardag, had al sms gedaan maar weet niet of die is overgekomen, we zitten inmiddels in Seyssel, ook erg warm, volg al je verhalen, net internet geregeld hiero, hele dikke kus van je zussie en de aanhang hier, vanavond prettige wedstrijd

liefssssssssssssssssssssssssss

Martin en Renita

Hoi lieve meid,

Gefeliciteerd!!!
Zojuist hebben we onze terugreis geboekt, we komen rond 16 sep en vliegen 20 sep om 12 uur weer weg (geboekt). Ik heb op de sloop een zusje van je motor gespot en zal er wat bruikbare onderdelen af laten halen, hopelijk ook een knalpijp.
Groeten aan Thomas!!

Karin

@allemaal....bedankt voor de felicitaties
Mijn verjaardag begon met een zoen van Thomas, of eigenlijk een sms van m'n moeder (en telefoongesprekje) en de ochtend begon hier met het uitbaggeren van een volgelopen rioolput......have fun.....
nu zo eerst maar eens een borrel!!!

Liefs, Karin

Ivy

Lieve Karin Van Harte Proficiat, nog vele mooie jaren toegewenst met alles wat je lief en dierbaar is, zeker je camping in Porugal. Veel geluk samen met Thomas!!
Dikke kus, lots of love,
Ivy.

Nelly

Hieperdepiep...!! Gflctrd en op naar de 120!!
Dikke kus (ook voor Thomas), Nel

Mama

Ik hoop dat je toch een beetje het idee had, dat je jarig was, ondanks het werken op zo'n dag. Barbecue geslaagd? Ondanks het verlies van Oranje en het kampioenschap voor je buurland?. Liefs, ook natuurlijk voor Thomas en een poot voor je hond.

elles

Hoi Kaatje,

(Nog) Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
en nog vele (portugeese) jaren toegewenst.
Groetjes vanuit een warm Nederland.
Andre en Elles

niels, dirk, olga

Jippie jippie jee!
nog van harte gefeliciteerd! We vieren het wel als we er zijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!