campinginportugal.reismee.nl

Eg waar

we bennuh nu campingeigenaar.......vandaag 16 juni, getekend!!!!!

Laughing

Het is overweldigend......maf..........vreemd........leuk...........bijzonder.........emotioneel..........het idee dat ik op deze prachtige plek ga blijven: nog niet te bevatten....de rit naar de camping en het uitzicht op de bergen....zo mooi!!!! ...bizar besef.........in mijn tent zitten op onze camping..heel vreemd.....

Nederigheid en dankbaarheid en een bekroning voor alles .......dat is overweldigend!!!

nou ik heb nog een heel verhaal liggen...........maar dat komt nog wel.....dit is het voor nu!!

Heel veel liefs en dankbaarheid en blijheid voel ik en we gaan er iets (nog) mooi (er)s van maken,

Hartelijke groet,

K en T van de C

Hier zeggen ze A nova donna (de nieuwe bazin)

Reacties

Reacties

mina bakgraag

A nova donna,

wauw gefeliciflapsteerd K en T van de C.
Toppie, groots, reuzachtig, waanzinnig, schitterend, te gek, grandioos, supers, het zal jullie duidelijk zijn dat woorden mij te kort schieten,

Dikke knuf jezus

Lyseth

Super, je bent voor mij een levend bewijs dat je je droom moet volgen.

Mineke

Dag A nova donna,

Ik sluit me bij de vorige schrijvers aan: superformiweldigeindevantecolosachtig.............
Hieperdepiep etc.
Hou dit fantastische moment, waar je zolang naar toe gewerkt hebt vast en nu aan de slag ....wc's poetsen en niet alleen maar bij die bar hangen.

Joke

Van Harte!
Eindelijk is het dan helemaal rond en echt.
Supergoed!
Ik zal vanavond een lekkere borrel op je nemen.
Proooooooooost!

Dennis

Van harte gefeliciteerd!

Heel veel succes!

Frank en Irene

Van harte gefeliciteerd! Het bewijs dat dromen toch niet altijd bedrog zijn! Wij wensen een geweldige tijd toe op jullie camping en dat het jullie maar alles mag brengen wat jullie er van verwachten en van wensen.

floor

Querida nova donna wat prachtig, e a proxima anno tu e la Donna en Thomas wordt dan wat ..... toch ook een Donno denk ik, liefs e até brava, Floor
superbe, en ik realiseer het me eigenlijk niet dat ik nu een vriendin heb met haar eigen Quinta!!

petra

Het klinkt te waar om mooi te zijn !
wat ontzettend top kaatje geniet er van ik ben blij dat je plekje hebt gevonden .liefs peet

petra

kunnen we nog met de kerst komen?
dikke zoen peet

Tanneke

Heej, fantastisch. Hier deed je het allemaal voor toch?

Gefeliciteerd!

Tanneke

Paul Citroen

Gefeliciteerd ! Cool !

Elles

GEFELICITEERD!!!!!
Geniet er daar van! Wij genieten hier mee!

Liefs, El en Andre

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!