campinginportugal.reismee.nl

Zachtjes

tikt de regen op het tentdak. Om de overgang niet al te heftig te maken hebben de weergoden besloten het hier te laten plenzen.... Het is natuurlijk ook een test voor mijn doorzettingsvermogen... had terug kunnen vliegen, want ik heb Thomas vanmiddag naar de luchthaven van Porto gebracht. Maar nee, heb moedig m'n tranen laten gaan en me getroost bij de Ikea. Nog meer leuke en praktische dingen gekocht voor de in te richten tenten!! Ga ik morgen verder mee.

Verder veel veel en nog meer bureaucratie de afgelopen 2 dagen... De volmacht die we bij de notaris gingen regelen voor Thomas, zodat ik ook voor hem mag tekenen werd door de bank niet goedgekeurd en terug maar weer en nog een keer......

Het aanvragen van een bankrekening......10 handtekeningen......1 uur verder en maandag kan ik het ophalen....... ja efficientie...het is hier nog niet in bedrijf.......maar dat maakt het ook wel weer relaxed! Versta er nog niks van, Meta doet het woord en vertaalt tussendoor.

Maar goed, de planning is weer aangepast, volgende week (16e is nu het idee) gaan we het koopcontract tekenen!!

Daarna is de definitieve overdracht, ben ik hopelijk genoeg ingewerkt en kunnen Casper en Anita terug naar Nederland.

De katjes heb ik vandaag niet gezien, ze schuilen ergens tegen de regen denk ik . als ik ze weer zie Mineke dan ga ik ze verwennen!!

En @ Jannie, Bas is m'n spaarvarken en straks fooienpot!!

ff tot zover........liefs, Karin

Reacties

Reacties

Karin van de camping

En oja.....het is het hier prachtig.....ik geniet er ook van!! De terugrit vanavond....na de drukte bij Porto de bergen in rijden.....heerlijk!! ik ga er van zingen, en het is maar goed dat niemand het hoort ;) en ook hier op de camping is het heel relaxed. De eerste contacten met de gasten zijn ook erg enthousiast en leuk!!
nou dat wou ik ook nog ff zegguh :)

tennis-Nel

Lieve Karin, heeeeel erg veel geluk. Beetje regen kun jij wel tegen en ach burocratie dat is toch maar gebakken lucht. Gaat goedkomen...!
Maandagavond saai hoor, in de tenniskantine zonder dat kwartiertje koffie en jullie geblèr na afloop.
Zet 'm op daarginds, dikke kus, Nel

Carla

hey lieve Karin,
gelukkig hebben jullie een goeie reis gehad, goed autootje toch hè! Het is nu wel heel echt zeg, jij nu alleen daar op de camping. Maar snel goed Portugees leren, zodat je ook met de Portugezen goed kunt kletsen. Maar nu heb je nog even je contacten met Casper en Anita. En voor je het weet is het juli.......dan komt Thomas ook weer!
Geniet maar even van de regen, als het ineens alleen maar heel warm is, is de overgang zo groot.

liefs, carla

adriane

hier ook tropische regenbuien; zet'em op Karin, je kan het!

Mama

Hoi Kaatje,
Fijn dat je gisteravond even belde. Nog een paar weekjes en dan is Thomas weer terug. Je redt het zeker. En achter de wolken schijnt altijd de zon.
Veel liefs.

floor

keep up sun shining! Verwen Meta nog maar eventjes door, want dan weet je wat je doet en verwen jezelf, heb je eigenlijk iemand voor vandaag je volmacht gegeven om te stemmen. Veel plezier bij Ikea en wat is het toch geweldig dat je zo makkelijk kan communiceren met een ieder!
geniet je trouwens al van die geweldige sterrehemels,
liefs Floor

Ivy

Jammer Karin dat je zo'n regen hebt, positieve eraan is dat we dat weertype samen kunnen delen daarbij is de overgang voor jou dan ook niet zo groot en kun je er relaxt inkomen ;>)! Met jouw zonnige humeur lukt het jou wel de buien vrolijk te begroeten. Zet'm op, Good Luck!!! Love Ivy.

Jacqueline

moet een mooie groen camping zijn als ik langskom, dus een beetje regen is niet erg. Heb al plannen om samen met rose langs te komen. Die mag nu namelijk reizen.
Je hebnt het allemaal veels te druk want je moet ook nog een sauna zoeken.
liefs jacqueline
die gisteren drijfnat geregend is ook al had ze een regenpak aan.

Martin

Sluit me bij Jacqueline aan, dit scheelt weer planten water geven. Succes met taalles! Groeten van je motortje, hij staat goed op slot zodat ie niet zonder ons naar Portugao gaot. Hier druk met (r)emigreren naar Friesland, ook wel een heel gedoe. Liefs!

korrie

Wat ziet jullie camping er schitterend uit, Karin.
Succes met de definitieve overdracht.
Wens je alle goeds toe. . .
Liefs van Korrie

Anja

Jee, ik heb bewondering voor je. Ik weet niet of ik dit nog zo leuk gevonden zou hebben. Wat een positiviteit!!

Groet,
Anja

liesbeth.

Heé Verweggistan buufje.
Ja wat een gedoe met al die papieren ,het is altijd anders dan je denkt.....Vooral in andere landen.
Maar het komt goed.
Denk veel aan je .......Zijn er al camping gasten?
Ben je al een beetje ingewerkt ....
Is de tent al ingericht?
Veel succes en tot mail.
Groetjes liesbeth.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!