campinginportugal.reismee.nl

We zijn er!!

Het was een eind rijden naar ons werk, of eigenlijk is het zo dat Thomas z’n meisje naar d’r werk heeft gebracht J

Onderweg lekker gekampeerd, voor het vakantiegevoel! Goed weer, en gelukkig heb ik ARKO, want alle ramen moesten open, het was vooral vrijdag heet! We hebben elke nacht in een ander land geslapen, donderdag bij de Loire, vrijdag aan de Baskische kust en gisteren in mijn tijdelijke huis, de grote (verhuur)tent. Erg gaaf, en erg goed geslapen na zo’n lange reis aangekomen te zijn op de duurste camping ooit!!

Het gevoel is direct helemaal goed, ik ben thuis zal ik nog niet zeggen, maar het voelt wel als yesssssss dit is goed, ik heb er zin in, wil graag gaan helpen op de camping! En dat ik hier ook ga wonen, dat dringt nog niet helemaal door. Nu de tent staat denk ik, goh wanneer gaan we weer verder......

Morgen nog wat papierwerk in orde maken en dinsdag waarschijnlijk nog een stevig gesprek met de bank en dan gaat Thomas weer terug! Snif :(

En zonet een erg leuk moment dat dit nieuwe begin heel goed markeert:

De campingkat heeft 4 jonge katjes gebaard en in veiligheid gebracht. Hoe symbolisch!!

Liefs, Thomas en Karin

En ps: Bas heeft ook gelijk naar z’n zin J

Reacties

Reacties

Inge

Joh, thuisgekomen ! Met symbolische poezenbaby's nog wel ! En de rest ... komt allemaal vanzelf wel, en natuurlijk ben je niet gelijk "los" van alles en iedereen hier. 't Goeie gevoel is er iig wel. Leuk om alles te lezen en mee te blijven beleven. Liefs van ons allebei !

Ivy

Lieve Karin nogmaals Van Harte Proficiat fijn te lezen dat jullie reis goed verlopen is, wat enig dat je gelijk 'n klein poezengezinnetje erbij hebt!! Geweldig dat je je al zo thuis voelt, het zal niet altijd zo zijn maar zo'n start is oké en geeft power!!! Houd je haaks en veel succes!! Love Ivy.

Martin

Kan niet wachten om jullie op te zoeken! Veel plezier en succes,

Martin

Jannie

Heej meis,
geweldig, we mailen en sms'en en bloggen gewoon door, dat kan toch ook maar allemaal tegenwoordig. Ik leef met jullie mee enneh verheug me er ontzettend op om 't straks allemaal live te komen bewonderen!
Go for it en tot in juli!!!!!!!

ps. nou heb ik toch gemist wie Bas is (de campinghond?)

Lyseth

Hoi meissie,
Wat vliegt de tijd.....ineens ben je weg. Blij dat je veilig bent aangekomen en dat het goed voelt.
We keep in touch.
Liefs, Lyseth

Evert Bosman

Ha Karin,

gefeliciteerd met de behouden aankomst. Succes met jullie onderneming.
Goed idee om daar je tent op te slaan!

Groet,
Evert

liesbeth

Heee karin en Thomas .
Ik mis jullie wel hoor .Snifffffffff.
Als ik de buurtjes nu zie dan moet ik gelijk Duits of Engels praten ,maar gelukkig nog geen Portugees .Ik denk jij wel.Maar je kan het.
Zijn heel veel weg ,maar wij zijn uitgenodigd voor een BBQ.
Mooie tent; lekker ruim zo te zien .
Alles is geregeld met de meiden .
Heel veel werk plezier en tot mail......
Groetjes liesbeth.

Dennis

Goed dat het gevoel er is en het enthousiasme!
Heel veel succes!

Groet,
Dennis

Mineke

heeeeel veel geluk in Portugal. Geef de jonge katjes en moeder kat wat Portugees blikvoer: je kan het bij mij (en Ton) declareren.

liefs

marianne,ton

heeeeel veeeel geluk daar in portugal
gelukkig is de reis zeer voor spoedig verlopen
en wat een warm welkom door de poes met haar jongen [net of ze op jullie hebben gewacht,zo van jij een nieuwe start wij ook
toi toi

Joke

Hee Karin en Thomas,
Gelukkig, jullie hebben een behouden reis gehad.
Fantastisch dat jullie er nu zijn! Raar idee dat het voorgoed is, wel even wennen. ...Heel veel plezier, zon, succes en geluk gewenst daar! En tot in september. Liefs van Joke

Elles

Hoi Kaatje,

was al erg benieuwd hoe het je allemaal bevallen was de eerste paar dagen. Maar ik lees, je bent al goed bezig! En van die jonge katjes, dat is toch wel weer heel schattig. Nou nichie heel veel succes daar!

Veel liefs, Elles en Andre

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!