campinginportugal.reismee.nl

Muito obrigado!!!! Heel erg bedankt!!!!

Het feest was geweldig!! Het was koud, maar de warmte van m'n vrienden maakte alles goed! En ook het hartverwarmende optreden van m'n tennismaatjes was superrrrrrr! Maak me gek werd: ze heeft lef......en dat hoor ik meer. Dat doet me ook goed. Het is een prachtig compliment, dank jullie wel! En de catering was ook heerlijk, de tapashapjes van Mirte gleden er zo in en Senat heeft 6 kilo vlees weg gebakken (als je nog een baan als campingkok wil, je bent aangenomen)! En m'n motor is door Martin en Renita afgevoerd naar Friesland en ze zorgen er vast heel goed voor!! Lijkt me een bijzonder moment om ze aan te komen zien rijden!!

Iedereen bedankt voor de (hollandse) kadootjes, het doosje met boekendat ik mee kan nemen (en nog bestellen), de e-mail berichtjes, ansichtkaarten, de e-cards en jullie aanwezigheid!! Ik ga jullie missen, maar heb ook heel veel zin in wat komen gaat!!

Erna L: lief dat je nog een boekje meegegeven hebt!!)

Morgen om 12.00 uur komen de huurders van m'n huis, gaan de laatste spullen de auto in, wordt de aanhangwagen nog even heringedeeld , moet ik nog ff naar de tandarts en doe ik nog een laatste ronde op de tennisbaan....

Gisteren m'n super laatste bal geslagen....ik gooide mijn racket naar de bal, raakte 'm en de bal ging over het net....PUNT!!! Op je hoogtepunt moet je stoppen dus ik heb m'n racket neergegooid en we hebben de champagne open laten knallen....Al die lessen, Jos!! het heeft gewerkt

Cool

Donderdagochtend vroeg..........VAMOS (we gaan)!!

Liefs, Karin

Reacties

Reacties

floor

Boa Sorte, e ti muito obrigada para teu aventura e teu storias aqui, espero que ti continuas este weblog, para agora bom viagem e muito prazer a proxima fase ta vida! ciao, grande beijo, Floor

Martin

Ti Moto e muito frido in Frisia fredo! Je motortje vindt het maar koud in Friesland en verlangt naar warmere oorden. Om op te warmen een proefritje gemaakt, wat een lekkere brul zit er toch in. Goede reis, tenniswonder, veel geluk!

mina bakgraag

inmiddels alweer een klein feessie verder, het eten was heerlijk, het gezelschap top, een laatste avondmaal zogezegd,
heb mijn belofte waar gemaakt en een speech(je) gehouden gnagna, kon het niet laten,
lieverd goede reis en tot gauw,
je zussie

paul, carla en kaj

lieve Karin en Thomas,

Het feest was zeker top, wat een hoop vrienden gaan jou/ straks jullie missen. Het wordt vast heel druk op de camping!!!
Een hele goeie reis en heel veel geluk op jullie mooie camping in Portugal.
Tot gauw!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!