campinginportugal.reismee.nl

We gaan!! Nós vamos!!!

Over twee weken zitten we in de auto met een volgeladen aanhanger, met tenten, kampeerspullen, kleding, fietsen enz. en dan rijden we naar onze nieuwe bestemming en wat zal het mooi klinken als de TomTom zegt 'bestemming bereikt'.

Er is de afgelopen dagen veel gebeurd, mijn huis is verhuurd. Niet aan de huidige campingeigenaren maar aan 2 duitse jonge dames die hier voor een bedrijf gaan werken! Via een bemiddelingsbureau had ik binnen een dag 2 kijkers. 's Avonds nog een derde en aan het einde van de dag had ik drie potentiële huurders. Ging dat met de kopers ook maar zo!! Maar goed, vanaf begin juni is m'n huis verhuurd, voor 6 maanden. Tijdens de verhuur gaat de verkoop door

Wink
!!

Gisteren rolde er ruim 2 meter fax naar binnen....

Het door beide partijen ondertekende voorlopige koopcontract!!!! Om geen champagne-verslaving te ontwikkelen hebben we het dit keer met een wijntje op de verjaardag van Luus gevierd!

Vanaf begin juli te huur op de camping!!

Dan willen we komend weekend de bestelde tent gaan opzetten. Deze gaan we ingericht verhuren voor mensen die:

- wel willen komen maar niet zover willen rijden

- Wel willen kamperen, maar niet alle spullen mee willen slepen

- Het wel lekker makkelijk vinden dat alles er al staat

- Niet op een luchtbed, in een bungalow of appartement , maar op een echt bed willen slapen

- De luxe van een grote tent willen ervaren (5 meter doorsnee)

- Om welke andere reden dan ook een tent willen huren (slechts 250 euro per week, ingericht en met het bed opgemaakt J)

Heb je belangstelling laat het me weten!!

De tent:

een voorbeeld van hoe het er binnen uit kan zien!

Naast deze tent is er ook een ingerichte pyramidetent te huur, als je het geen probleem vindt om op een luchtbed te slapen!

EN DAN KOMT HET ALLERBELANGRIJKSTE:

HET AFSCHEID/NIEUW BEGINFEEST!!

DE BYE AND CRY-PARTY

Na een dag toeren om verschillende locaties te bekijken kan ik jullie vertellen dat het feestje plaatsvindt op:

De WESTZANERDIJK 180, (1507 AM Zaandam)

de meeste geschikte locatie voor een feestje!

Zondag 30 mei!!

Je bent welkom vanaf een uur of 4 ’s middags, voor een hapje en een drankje wordt gezorgd.

Kadotip:

Geen bloemen (want we vertrekken 3 juni), geen toespraken (want dan ga ik janken), kado’s hoeft echt niet, dat je komt is al een kadootje!! Maar uh Nederlandse boeken zijn altijd welkom, want die kan ik daar niet meer kopen!

Wat ook mag:

Een bijdrage voor de opleiding van Ada Sylvia, een jonge meid in Kameroen wiens schoolopleiding wij sponsoren. Nadat ze haar middelbare school succesvol heeft afgerond wil ze nu graag naar de Universiteit en dat vinden we super, we willen haar graag die kans geven. Ik doe dat al een aantal jaren samen met Jacqueline en zij heeft een rekening waar giften op gestort mogen worden!

Giften graag naar de ASN - bankrekeningnr 707552176 t.n.v. Mw J.M. Ansem te Amsterdam. o.v.v. universiteit Ada Sylvia 2010

TOT ZONDAG 30 MEI!!!

(EN ALS JE NIET KAN KOMEN…. JAMMER, HET GA JE GOED AND WE’LL MEET AGAIN!!)

Liefs, Karin

(mede namens meneer T van de C - Thomas van de Camping

Cool
:))

Adreswijziging volgt nog. Vanaf 3 juni is mijn e-mail:

karinhulsman@hotmail.com

Reacties

Reacties

mina bakgraag

dat feessie laat ik me niet ontnemen, die toespraak ook nie, gnagnagna, maar eerst nog ff Alkmaar onveilig maken samen met jou, teospraak op de Kaasmarkt, lijkt je dat wat?
dikke knuf van je sus

Dirk en Olga

Eindelijk de camping in eigen handen. Nu er maar iets heel moois van maken. Maar dat zal voor jou en Thomas
geen probleem zijn.
Van harte gefeliciteerd met jullie mooie bezit.

Ria

Heel veel succes en plezier in Portugal.
de mazzel Ria

Erna L.

Nogmaals heeeeeeeeeel veeeeeeeel succes in Portugal.Ik hoop dat het afscheids feest gezellig wordt,kunnen jullie met veel plezier aan die Ollanders terug denken.

Groetjes, Erna en Arie.

Inge

Hmm ... nou, mijn boekje, of in ieder geval één daarvan, die heb je al. Lekker lezen strakkies in de Portugese zon als je dan nog momenten overhoudt om te luieren ?? Afscheid mét een kadootje doen we volgende week, dat was al afgesproken (en 't geeft niet als je gaat janken, misschien doe ik dan gewoon even met je mee ...). En wat een supermooie tent !! Daar wil ik zo wel in, en zelfs wel op een luchtbedje !

xxx

Jacqueline

Nou dan maar eens uit gaan vogelen hoe ik in portegal tercht kom. Het is dat de tent mooi is en dat de omgeving mooi is, maar ik vind het zo'n klote end weg. Maar goed dat ik oude lullen dagen heb gekregen. zodat een weekje vakantie in het jaar naar portegal zeker moet kunnen.Maar ik zal de sauna met je missen en he ouwe betten en ....
zie je in ieder gaval de 30e want er moet wel een grote knuffel komen.
liefs

Anja

Heel veel succes met jullie camping!! Super. Wie weet kom ik met mijn gezin nog eens die kant op.

Liefs,
Anja

Els

Wat geweldig allemaal en nogmaals gefeliciteerd. Wat leuk ik vond jullie op www.mijnkeuze.nl en heb jullie natuurlijk super beoordeeld! Heel veel succes en hoop dat jullie via die site snel landelijk bekend worden. Trouwens wat een mooie tent zeg, iets te groot voor 1 persoon... ik doe het kleine tentje wel. Kus Els

Karin @Els

heej wat lachen dat wij toch nog stiekum ergens op een site met de titel "het roer om" terecht zijn gekomen... ik weet van niks, het was niet mijn keuze, maar blijkbaar de keuze van die site. Grappig dat je dat gevonden hebt!
En we kunnen wel een kamerschermpje plaatsen in de grote tent....;)

Liefs, K

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!