campinginportugal.reismee.nl

Geen weg terug!!! En dat willen we ook niet!!! :)

Cool

WE HEBBEN VANDAAG GETEKEND!! het voorlopige voorlopige overnamecontract is dus nu een definitief voorlopig overnamecontract geworden!!

Hoewel we het afgelopen vrijdag al wel gevierd hadden was het toch nog spannend, omdat de bank op het laatst nog moeilijk deed en de rente verhoogde. Dankzij het daadkrachtige optreden van Meta en Anita is dat ingeperkt, nog niet geheel naar ons zin. Maar we hebben nu nog een maand de tijd om een andere bank te vinden!!

Afgelopen weekend zijn de puntjes op de I gezet, gisteren hebben we het in de mail gehad, nog even gecheckt en vandaag getekend!!! WOWWWWW, het gaat echt gebeuren, we zijn superblij en willen het liefste direct weg!!!

Zoals het er nu naar uitziet is mijn huis ook verhuurd (we gaan woningruil doen met Anita en Casper van de camping, wel zo handig voor de verhuiswagen ;)). Zij hebben dan de tijd om hier in Nederland passende woonruimte te vinden, in de buurt van het werk van Casper.

Er is veel gebeurd de afgelopen weken!! En ik ga door met inpakken, opzeggen, bedrijf opheffen, vrienden bezoeken, motor laten repareren, en andere besognes... ik kan jullie verzekeren: emigreren is een full-time job, maar wel een hele leuke!!

Er kan geboekt worden!!! (en dat gebeurt ook al, heel leuk om de eerste gasten te kunnen verwelkomen!!).

En deze site blijft voorlopig in de lucht om jullie verder te laten mee beleven van wat er nog te gebeuren staat!!

Liefs, Karin en Thomas!!

Laughing

Erna L

Heeeeeeeeeel Hartelijk gefeliciteerd.

Jacqueline

Alle twee gefeliciteerd, De grote stap gaat gezet worden. Niet zonder afscheid nemen weg gaan hoor!
liefs jacqueline

Havva

Gefeliciteerd!

Liefs, Havva

jos, mylene, senne

vanuit de camping op limburg, van harte gefeliciteerd. Volgend jaar zomer komen we zeker een tennis hoogte stage training voor de tenniscompetitie bij jullie doen

Alfred en Monique Koers

Karin en Thomas,

van harte. Leuk dat er aan een stuk onzekerheid een einde is gekomen. Veel mensen dromen van dit soort zaken en jullie doen het. Super!!!

Geniet ervan.

Annemarie, Marcel en Elena

Karin en Thomas,

Van harte hoor met jullie nieuwe uitdaging. Een droom is uigekomen. Succes.

desi en judith

Hoi,
Nu jullie droom is uitgekomen wensen we jullie heel veel succes met dit nieuwe avontuur!! Vooral genieten van het mooie weer en jullie nieuwe leven. We komen zeker een keer langs, succes met de afwikkeling.

Groeten Dees en Judith

Ivy

GRANDIOOS !! Nel en Thomas van Harte Proficiat jullie zijn er het bewijs van dat de aanhouder wint en nu lekker aan de slag met relaxte spanning!!
XXX Ivy.

Paul en Carla

Thomas en Karin,

Nogmaals van harte gefeliciteerd!! Op papier is toch wel erg lekker voor alle zekerheid. En we zijn zeer vereerd om jullie 1e gasten te zijn. Of zijn er al mensen die toch nog eerder gaan..........

liefs, Paul en Carla

Bert Koekkoek

PROFICIAT !!! Weer een stapje verder in de gewenste droom....
Ik zie je morgen op mijn kantoor voor het afleveren van je boekhouding- want dat gaat natuurlijk ook gewoon door, onze vrienden van de Belastingdienst willen ook weten hoe het er met je voor staat en of ze tot de laatste dag nog iets van je kunnen verwachten.....
Ik kom volgend jaar wel het boekhoudprogramma installeren in Portugal dan mag je daarmee de boekhouding van je camping gaan verzorgen.....
xxxxxxxxx BERT

lenneke

Heej Karin! Spannend zeg, nu dus echt getekend! veel succes en we zien jullie in aug-sept! we spreken elkaar!

adriane

fantastisch. by the way london was great. nog bedankt voor je sms-je. gr adriane.

Ivy

Lieve Karin sorry voor mijn grote fout !! Ik doe het even over; Proficiat Karin en Thomas met jullie resultaat het is GRANDIOOS jullie moed en geduld is beloond.
Veel succes en geluk in jullie nwe 'vaderland';>).
Love Ivy.

Anja

Jee leuk joh! Eindelijk, heerlijk voor jullie. Heel veel succes en plezier!!

Groet,
Anja

Martin en Renita

Hieperdepiep! Lijkt me gaaf om al de eerste contacten met gasten te hebben! En handig geregeld met de verhuur van het huis! Leuk om hierboven te lezen dat verschillende mensen al plannen hebben om langs te komen. Wij ook dus. Kunnen we drop en pindakaas meenemen. Ga je daar ook een tennisclub rond je eigen baan oprichten?

Ria Boom

Heel hartelijk gefeliciteerd.
Succes met alles en veel geluk in Portugal.

Marjolein Verboom

Wat fijn dat het gelukt is. Ik wens jullie een goed begin en veel geluk!! En succes en sterkte met de praktische afhandeling van een leven in Nl.
Ik kom graag de boel verkennen dit jaar of volgend jaar met de kinderen.

Hermi en Marcel

Van harte gefeliciteerd en heel veel succes in Portugal.
We komen zeker een keer een kijkje nemen daar.

Tot donderdag bij Erik en Caroline.

petra hasselt

Hey Jut,
Van harte gefeliciteerd geweldig, wij zijn ook veel in Portugal maar iets lager dan jullie.
Mijn zusje gaat ook emigreren met haar gezin naar Portugal wat een hype he.
Wij zijn dus ook aangestoken door het Sagres virus hi hi.
Rob gaat zelfs wel eens een weekendje even een biertje halen we hebben er zelfs vrienden ha ha dat gaat snel he geweldige mensen die Portugezen.
Succes lieverd veel plezier en wij wensen jullie waanzinnig veel boekingen lekker kamperen bij jullie dan door naar de
Algarve daar hebben we een Appartement te huur toi toi