campinginportugal.reismee.nl

HET CHAMPAGNEMOMENT!!!

is zeer nabij!! Afgelopen zondag ontvingen wij per mail het voorlopig voorlopig koopcontract en momenteel wordt er gewerkt aan HET definitieve voorlopig koopcontract en wij koersen er op dat dat vrijdag in onze mailboxen wordt gedeponeerd, om daar vervolgens de champagne overheen te kunnen gieten (oh nee, beetje zonde van mijn nieuwe laptop)....

Wink
.

En mocht het volgens goed Portugees gebruik

Undecided
nog iets langer duren om de puntjes op de I te zetten dan blijft de overtuiging dat het goed gaat komen en dan heffen we het glas daarop!!

Dus als je dit moment mee wilt vieren, van harte welkom,Koninginnedag vanaf een uurtje of 4 (ik ben dan wel even the queen en Thomas is dan ................

Wink
)

Alle vragen beantwoorden we dan ook!!

Update HUIS:

Helaas zijn de kijkers geen kopers geworden

Frown
we gaan dus nu ook actief op zoek naar huurders!!

Update HOE VOELT DAT NOU:

Ik snap nu het Franse spreekwoord 'Partir c'est mourir un peu'.

Het is heel raar om heel veel dingen voor 'de laatste keer' te doen, want dat hoort bij sterven, maar ik blaak juist van de energie om door te gaan en m'n nieuwe leven te starten. Hoewel een nieuw leven... dat kan toch eigenlijk ook niet... dus.... we gaan door met wat we graag willen gaan doen!

Het overheersende gevoel is bevrijding, (en dat vieren we op 5 mei!! )

En het is wel heel bijzonder om nu ergens te werken waar ook iedereen gaat verhuizen, aan het opruimen en inpakken is en waar ze vanaf volgende week ook op een nieuwe plek gaan starten. Dat loopt dus synchroon en dat schept een band!!!

Dus collega's: bedankt!!

Misschien tot vrijdag op het bekende adres: Westzanerdijk 180!!

En voor degenen die niet kunnen, willen of zullen komen: 30 mei is m'n Bye & Cry-party. Nadere info volgt!

Liefs, Karin

Reacties

Reacties

mina bakgraag

ik hef vrijdag een glas op het terras in Side, misschien wel 2 hihi, spannend allemaal, 30 mei isse ikke wel vrij, neem ik wel zakdoekie mee,

meissie we horen snelllllll

Jacqueline

ik duim voor je verkoop van je huis als het al zover is..Ben dus a.s. driedagen weg maar neem contact op
liefs

Inge

In gedachten erbij en vanuit hier een symbolisch glaasje met je meedrinken ! Wij zien elkaar de 28e, hahaha, met alwéér een glaasje ...

XXX

Erna L

Morgen ergens op een terras zal ik ook een glaasje op jullie drinken. Alvast PROOST.

elles

Hoi Kaatje,

HET CHAMPAGNE moment slaan wij even over.
(druk druk druk i.v.m. beurs) Maar het bye & cry moment staat genoteerd. Heel veel plezier morgen.

groetjes Elles

adriane

Hoi karin, wij heffen het glas in London city. hoop dat alles verder voorspoedigverloopt ..... gr adriane en fam

Martin

Ik drink van hieruit (Eelde) op jullie succes! Op 30 mei ben ik erbij, en in september kom ik in Portugal de motor brengen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!