campinginportugal.reismee.nl

Sim, YES, JA, echt waar, kan ik het al geloven???

Nee nog niet, ik kan het nog niet geloven, maar ik (wij) zijn superblij om bekend te mogen maken dat wij de nieuwe eigenaren worden van parque de campismo ponte das tres entradas in het geliefde land Portugal!!

Jaha, het is net een geboortekaartje!! Het kind weegt nu heel licht, is vrolijk, blij en vol verwachting over het leven wat haar en hem vanaf nu gaat begroeten!!

SUPERRRRRRRRRR!!!

rond 27 april komt het voorlopig koopcontract naar Nederland, dan gaan we het hier ondertekenen en dan............

yessssssssss: 30 april CHAMPAGNE, VANAF EEN UUR OF 4 YESSSSSSSS!!!

NADERE INFO VOLGT!!!!


Heel veel liefs, blijdschap, vreugde en dank voor alle support (en duimen hoeft dus niet meer :))

Wink

Karin en Thomas

Laughing
Laughing
Surprised
Cool

Reacties

Reacties

Karin @ allemaal

En wat blijkt: soms gaat het sneller dan je verwacht: de bespreking van vrijdag werd ineens naar donderdag verplaatst...vandaarrrrrrrrr.......

Irene Verkaar

Gefeliciteerd. Helemaal super!!!!!! Je ziet geduld wordt beloond. Ik kom beslist een keer kijken!

Alfred en Monique

Karin, van harte!!!

Dirk en Olga

Karin en Thomas, we zijn heel blij voor jullie , eindelijk eens een droom die uitkomt. Van Harte gefeliciteerd.

Tim

Hee Karin.. geweldig voor je, en Thomas natuurlijk!

Jannie

YES!!!! SUPER!!!!!!
Heel, heel, heel hartelijk gefeliciteerd, ik word er zelf ook helemaal blij van!

mina bakgraag

yeah jippie jeeeeeeeee, grandioos, feli, knetterdeknetterleuk, joepiedepoepie,

liefssssssssssssssssssss

adriane

hoi karin, ik had het echt niet meer gedacht, na al die hik upjes. helemaal te gek. gefeliciteerd, gr Adriane.

Fred

Waaauuwww, met blauwe duimen feliciteer ik jullie. Echt geweldig, dus wederom de vakantiebestemming aanpassen

Nel tennis

Hieperdepiep...!! Blijft toch nog effe beetje spannend...
Dikke kus, Nel

PaulC

Van harte ! Kijken of campinggasten makkelijker te managen zijn dan HR gevallen :-) Ik denk het niet.... :-)

Gre (en Peter)

Blij en verdrietig, dat is ons gevoel!

Blij natuurlijk voor jullie dat jullie inzet, enthousiasme en doorzettingsvermogen wordt beloond. Verdrietig omdat wij goede vrienden zien vertrekken naar een ver land. Zeker als de afstand per auto afgelegd moet worden.

Van harte met deze fantastische 'overwinning'!!!!
Dikke knuffel, fam JoJobv

Erna (nijmegen)

Super, Karin! Gefeliciteerd! Wat geweldig dat je droom uit mag komen. Liefs van Erna

Paul en Carla

Joepie!!! We gaan kamperen bij Karin en Thomas!
We hebben er enorm zin in!!

liefs, Kaj, Paul en Carla

Kimmie

EINDELIJK!!! Ben echt heel blij voor jullie... en als ik een gaatje vind, kom ik samen met Deb zeker helpen in Portugal!!

xx

elles

Eindelijk! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

Liefs, Andre en Elles ( + poot Choco)

Havva

GEWELDIG NIEUWS! GEFELICITEERD! GENIET ERVAN;-)

Ria Boom

Gefeliciteerd!! De aanhouder wint.

Heel veel succes.

Jelle Bosma

Super gefeliciteerd ik ben knetterblij voor jullie en misschien tot in Portugal
dikke kus van Annika en Jelle

mineke

heel erg gefeliciteerd, wat hebben jullie veel geduld moeten hebben en wat moeten jullie -zeker de laatste weken- een spanning hebben gehad. Maar dat is -net als bij een bevalling- snel vergeten (schijnt).
Gelukkig hoeven jullie vandaag niet naar Portugal, want dat zou een flink eind fietsen zijn, nu Schiphol dicht is.

Ivy

SUPER!!! Van Harte Proficiat....It's GREAT!!!
Zo zie je Karin, geduld is 'n schone zaak en overwint bijna alles. Het komt jullie toe en nu lekker ontspannen flink aan de slag for it is yours. Groeten en felicitaties ook voor Thomas. Héél véél succes.!!

Love Ivy

Nanda

Gefeliciteerd!!! Heel veel succes met alles.

Groetjes Nanda

Joke

Yes! Geweldig Karin! Gefeliciteerd! En Thomas ook natuurlijk.
Opeens komt alles goed....
Zet mij maar vast bij de reserveringen in September, want ik kom zeker kijken!
Heel veel succes en plezier gewenst!

dennis en tanija

Eindelijk, gefeliciteerd en heel veel succes,we laten ons wel invliegen als je haar geknipt moet worden.
En volgend jaar komen we met de jongens kijken naar jullie aanwinst.
groeten dennis,tanija,thijs en timo

Floor

Querida Karin en querido Thomas,
Muito felicidades com o proxima fase da vida, a Quinta va praticar e nos vamos esta verau au Portugal. Bem vindos ciau Floor

marianne,ton en kids

van HARTE GEFELICITEERD met het goede nieuws
jullie inspanningen zijn niet voor niets geweest

SUPER SUPER

Els

Helemaal geweldig!!!! Gefeliciteerd! Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. We komen zeker langs.

Jacqueline

Gefeliciteerd jullie ,
dit is de 100e , dus...
liefs en succes verder Jacqueline

gerard

sorry ik vertel het ook aan coby maar van harte grandioos wat een power veel succes

Gert en Renate

Van harte gefeliciteerd. Geweldig. Heel veel succes en plezier. Komende jaren dus geen Koninginnedag meer vieren maar Campingbezittersdag.

Erna L

(Ik dacht even dat ik al gemaild had)
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Hartelijk gefeliceteerd Karin en Thomas. Hebben we niet voor niets geduimd.
Ik hoop jullie camping een keer te komen bewonderen.

wij@allemaal

Iedereen super bedankt voor de felicitaties, het duimen, de steun en de belofte om wel (of niet) langs te komen!
Wij weten het nu heel zeker, als je echt iets wil: ga er voor!! Die overtuiging is nu zeer sterk gevoed en daar komt niks meer tussen!
To be continued!! Thomas en Karin

(voor ons gelukkig geen oranjebitter op Koninginnedag :)

Inge

Oooh, wat veel & lieve reakties heb je al gekregen ! Mag die van mij er ook nog bij ?
Ik krijg zo regelmatig van die kleine kindjes, en heb er intussen dan een heel stel verzameld, maar jij/jullie ... In één keer trotse ouder worden van iets zo groots en moois ... Van harte proficiat !!

XX Inge

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!