campinginportugal.reismee.nl

Inburgeren?

Nadat we vorig weekend al dachten dat we konden gaan beslissen over de laatste punten, werd dat uitgesteld naar gisteren. Omdat het nodig is de verschillende opties voor de juridische constructie (overname BV, nieuwe BV of een eenmanszaak zijn de opties) goed naast elkaar te zetten is het natuurlijk prima om daar nog wat extra tijd voor te nemen. Uiteindelijk zou er gisteravond een gesprek in Portugal plaatsvinden.....

En we hoopten natuurlijk wit licht te gaan zien, maar helaas... die hoop ging in rook op.... Door een misverstand over de locatie van het gesprek zat onzeadvocaatin plaats A, en Anita en haaradvocaatin plaats B en ik in Zaandam (dat was het enige dat klopte dus). En nadat geconstateerd was dat beide partijen op verschillende plekken op elkaar zaten te wachten was er geen tijd meer om toch nog bij elkaar te komen. Ik zat de hele avond te wachten op nieuws, maar nee, ook dat kwam niet. Gelukkig trof ik Anita nog op de skype en kon zij mij uitleggen wat er mis was gegaan. Niet getreurd, er is een nieuwe afspraak voor a.s. vrijdag.

Hebben ze ook spoed-emigratie-cursussen??? Want de tijd begint te dringen. De planning is nog steeds dat ik begin juni richting Portugal ga en dat Thomas begin juli komt. Hij mag dan vakantiewerk komen doen

Cool
Wink
.

Ondertussen ben ik druk met werken, m'n huis opruimen, plannen voor de camping bedenken, en blijf ik poetsen en boenen omdat ze voor de deur staan te dringen om m'n huis te bezichtigen...na ja, gezien in de huidige markt dan. De komende week heb ik 3 bezichtigingen. Twee voor de verkoop en één voor de verhuur. Ja, alle registers staan open. Maar goed, dat betekent dus wel dat elke keer m'n huisje spik en span moet zijn, en aangezien ik dol ben op poetsen word ik daar heel blij van... of om met de woorden van m'n makelaar te spreken, het is voor het goede doel!!

Nou duimt allen mee dat we komend weekend wel de duidelijkheid krijgen die nodig is om het voorlopig koopcontract op te kunnen stellen!! En zou het champagnemoment dan echt werkelijk gaan gebeuren.....

Mijn oefening in geduld bereikt Himalaya-hoogtes

Surprised
(en owee als ik over de top ga....)

Wordt vervolgd!!!

Boa sorte (succes), Karin

Reacties

Reacties

Erna L

ik zal blijven duuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimen.

Doeg.

Martin

Het is de ene cliffhanger na de andere! Lijkt Dr. Who wel!

Martin
(wordt ik de 1e bezoeker in september?)

Karin @ allemaal en Martin

ach ja, liefde maakt blind.... dus don't touch the Portugese way of living.....mindful gaan wij door!!

En Martin: nee, je wordt niet de 1e bezoeker, maar wel de 1e met mijn Honda nighthawk :)

Jacqueline

Oje het is spannend dichtbij, ik duim voor je want een knoop door geeft meer opluchting
liefs jacqie

adriane

het champagnemoment ga ik natuurlijk wel mee beleven :-)

liesbeth

Hoi Buufje .
Word tijd voor koffie uurtje.....
Ander buufje ....
Doei lies

Fred

Karin ik heb een tijdje niks van me laten horen maar ik begrijp dat er nu werkelijk wat aan het veranderen is!!
De himalaya heb ik niet bedwongen maar de pireneën wel. Was toen een hele klim. Ik heb met je te doen maar de ontading zal groot zijn als al je wensen in één keer uitkomen. Wij duimen mee.

Mineke

heeeel veeel succes bij het wederom een paar dagen wachten

Anja

Hey, die spoed-emigratiecursus zou ik dan wel in Nederland doen. Ik ben bang dat het in Portugal niet erg op zal schieten...

carla

Hoe hou je het vol, wat een spanning...........ik voel 'm ook en duim met je mee!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!