campinginportugal.reismee.nl

Páscoa feliz!!

En wat gaat er dan door je heen als je gaat emigreren... het zou een vraag in ' Ik Vertrek' kunnen zijn. Velen dreigen mij met een aanmelding voor dat programma, dus ik zal het maar snel zelf verklappen zodat dat verhaal verteld is:

Bijvoorbeeld:

- je kunt middenin de nacht wakker worden van de vraag: hebben ze in Portugal ook senseo-koffiepads?

- of nog zwaarder: dan kan ik nooit meer een nederlands boek kopen (bezorgt bol.com ook in Portugual?)

- of ook heel elementair: verstuurt de ING-bank ook een tan-code naar een portugees mobiel nummer?

- of op het niveau van mijn competenties: lukt me dat wel: de rest van m'n leven schoonmaken, soppen, bedden opmaken, achter de bar staan, koken, gasten ontvangen, in de zon zitten, al die plannen enideeënuitvoeren....??? Ach never say never....

- nooit meer op zomervakantie? Welke zomer moeten we dan opzoeken...zou het dan toch een keer Australië en Nieuw Zeeland worden??

- 2 uur rijden naar de dichtsbijzijnde Ikea....dan wordt Ikea pas echt een straf.....of misschien wel het leukste uitstapje van het jaar?

- of ook heel wezenlijk....wat voor een soort hond wordt het....??

- gaan we dan eindelijk eens een keer naar Cordoba? En dan zomaar vanuit je huis daar en met de auto? Dan kunnen we ook nog wel ff door naar Marokko.....

- en wie komen er, en wanneer??

Nou jullie begrijpen het, er is geen rust in die bovenkamer van mij en je moet er een 'beetje' gek voor zijn.... ik stort me maar weer op de CD-rom met Portugese taalles, het opruimen en een lekker, lang vrij weekend waarin we hopen nog wat meer informatie te krijgen van onze advocate en verder afspraken te kunnen maken met de huidige eigenaren!!

En van de 4 kijkers die vorige week het open huis bezochten is er zeker 1geïnteresseerdeovergebleven en dat opgeteld bij nog een eerdere kijker die ook noggeïnteresseerdis maakt 2, maar dat maakt nog geen zomer.

Cool

Prettige PAAS!!

Reacties

Reacties

Paul Citroen

Cordoba is zeker aan te raden, Nieuw Zeeland overigens ook !

Alfred

Vakantie in Olst kan ook leuk zijn!!! Op naar het Haasje!

Els

Bij Bol kan je ook in Portugal bestellen, wel 19,85 verzendkosten en duurt wat langer. Een verlanglijstje op je blog zal vast ook goed werken. De eerste die komt gaat ff boodschappen voor je doen.
Trouwens ons voorlopig koopcontract is getekend en verstuurd! Kan je met een jaar ook in ons huis uitrusten buiten het seizoen!

Erna L

Prettige paas ,en neem af en toe maar een slaapmutsje.Nog even vol houden.

Groetjes,Erna

jannie

Joh, je moest eens weten waar ik allemaal van droom:
1. Wanneer kan ik naar Kaatje toe in Portugal, als ze er straks zit?
2. Zal ik met of zonder kids?
3. Waar kunnen we haar dan mee helpen (soppen, poetsen, grasmaaien, tenten opzetten, of gewoon niet teveel zeuren, lekker de omgeving verkennen en een keertje voor haar koken...... etcetc)????
4. Wat zal ik allemaal voor haar meenemen: hagelslag, pindakaas, drop, HEMA-theedoeken en hoe vul ik haar boekencollectie aan zonder dat ik meer kilo's meesleep dan de vliegmaatschappij toelaat?
5. Kun je in het supermarktje bij haar om de hoek lekkere douro-wijn en port kopen of moet ik er daarvoor op uit?
6. t/m tig......

Lekker blijven dromen, doe ik ook! En alles komt goed.

Liefs,
Jannie

Martin

Zal ik die motor brengen zonder tent mee te nemen? Buiten slapen net als vroeger? Zal er gezien het hoogseizoen in augustus eigenlijk wel een andere optie zijn? Hoe zijn de portugese mieren? Wat doet de ANWB voor mij op of onder een ander z'n motor in Portugal? Is dat al halverwege Dakar?

Nanda

Wat een vragen allemaal. Dat is natuurlijk ook wel logisch maar het vind z'n weg waarschijnlijk wel. Het lijkt me vooral moeilijk om "de vastigheid"los te laten.
Ik vind het prachtig dat je kiest voor je(jullie) dromen. Ik blijf vooral lezen op jullie site en wie weet komen we mekaar tegen in Portugal. Dat lijkt me geweldig.

Groetjes (oud ;-)) collega

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!