campinginportugal.reismee.nl

Hoe is nou die indeling? Veel gestelde vraag...

Hoi allemaal!

Ik heb weer wat foto's geplaatst! Doordat het nu winter was hadden we wat beter zicht op het voorste gedeelte van de camping, waar ook het woonhuis staat.

Om een idee te geven van de indeling van de camping:

Het eerste veld is 'het caravanveld' dat zie je op de foto waar ook de hond op staat. Dat gedeelte ligt voor het gebouw met het woonhuis (onder het huis is het 1e toiletgebouw).

Dan kom je bij 'het olijvenveld'. Daarachter staan de 3 bungalows.

Dan kom je bij 'het straatje' een lange smalle strook langs het water.

Tussen het 1e en het 2e toiletgebouw staat de cozinha. En boven het 2e toiletgebouw zijn 3 appartementen (zie eerdere foto's op de site).

En dan kom je op het 'grote veld'. Als het heel druk is kan dat deel er ook bij betrokken worden (je hebt dan wel een fiets nodig om naar het toiletgebouw te komen :).

Vandaag nog geen nieuws van de bank, we wachten nog even geduldig af en we zijn hier weer 'gewoon' aan het werk gegaan. Wel vreemd hoor zo'n overgang en om ineens een toekomstige campingeigenaar te zijn..........ff wennen.... maar het voelt nog steeds SUPERGOED!

En morgen ook de eerste bezichtiging van m'n huis..........dus LET IT BE TRUE!!

Liefs, Karin

jacqueline

Cross my fingers
liefs

Els

Wat een mooie foto's, echt een hele mooie omgeving.
Sterkte morgen.
Mijn 'compromis de vente' is verstuurd en morgen het hypotheekvoorstel van de bank tekenen dus er komt schot in de zaak!

Ivy

Nou, Karin het gaat de goede kant op, fantastisch en nu duimen voor de laatste stappen!! Het ligt er heel mooi en geriefelijk bij.
Wel spannend, veel succes de komende tijd!

adriane

Hoi Karin, gaat het nu echt gebeuren? zou natuurlijk helemaal te gek zijn. ik duim voor je. gr adriane

Martin

Het gaat hard opeens! Als ik niet al een huis teveel had zou ik je huis willen kopen, het is zo'n mooie plek. Succes!