campinginportugal.reismee.nl

Snelle update

De juiste heren bij de bank waren vandaag niet aanwezig, maar we zijn toch wel wat wijzer geworden. De toegezegde lening blijft staan, gelukkig. Nu is het nog een punt hoe de juridische constructie er uit gaat zien: nemen wij de huidige bv over, onder voorwaarden of starten we een nieuwe. De bank wil graag de eerste variant, de tweede zou wellicht duidelijker zijn. De voor en nadelen bespreken we morgen verder, om 8.30 staan we met Meta op de stoep van de bank om de jurist van de bank te tackelen ?

Na deze ochtend 's middags de zaken op 3 entradas doorgenomen, zodat we allemaal weer op dezelfde golflengte zitten. En dit gezellig afgesloten met een borrel!

Het is een puzzel met heel veel stukjes en wij zullen heel blij zijn als het laatste stukje ook op z'n plek valt. Zoals we dat nu zien is dat toch de verkoop van m'n huis. Dus een beloning van 500 euro voor degene die een echte koper tot mij brengt ?

Morgenavond laat weer in Nederland dus de volgende update is weer vanuit het koude Nederland en dat met de groeten uit het natte Portugal.

Aan de dame van de supermarkt vroeg ik vanavond: is dit Portugal, en zij antwoordde...Portugal waar is dat?? Gelukkig hebben ze droge humor!

Bedankt voor jullie support en enthousiaste reacties: wij gaan verder!

Liefs, Karin

En ps: hier op school maken de kinderen een bloem ter ere van Internationale Vrouwendag!!

Havva Tuncer

Spannend! Veel succes!

carla

Hoi Karin,
vandaag internationale vrouwendag, zou het je geluk brengen?
Ik hoop 't met jullie dat alles op z'n plekkie valt!!
wat een spanning!

liefs, carla

Jacqueline

Ja het was ( misschien is) altijd een links land.
liefs jacqueline

floor

en nu maar duimen dat de jurist zijn/ haar fiat geeft, succes zometeen, het is nu half 9 in de ochtend, dus ... liefs Floor

Erna L

Weer heel spannend.Heel veel sukses.

groetjes,Erna.

Ria

hoi mensen,

het gaat nu echt spannend worden
succes