campinginportugal.reismee.nl

Leven tussen hoop en vrees

Hallo allemaal,

bedankt voor de meelevende berichten na de teleurstelling. Maar er is weer beweging!

Na het teleurgestelde bericht van de vorige keer zijn we toch weer met elkaar in gesprek gegaan, via mail en skype. Dus er is nog hoop!

Aanstaand weekend praten we verder en ik hoop dat we er dan uitkomen. Als einddatum hebben we eind december afgesproken, zodat oud en nieuw een echt van oud naar nieuw is!!

Laughing

Thomas is inmiddels in de leer gegaan als pizzabakker en ik heb afgelopen weekend geoefend met WC’s schoonmaken

Wink
. Kortom we zijn er klaar voor.

De grote vraag: Is er voor 1 januari 2010 al een champagnemoment??

En komende zondag, als er geschaatst kan worden, houd ik maar gelijk een open huis voor geïnteresseerde woningkopers (en andere schaatsers)! Met gratis warme chocomelk.

Welkom dus!

Groetjes, Karin

Reacties

Reacties

lydia

volgens mij moet je zondag tennissen met peter als er tenminste geen sneeuw ligt groetjes

de andere buurtjes

ik denk dat het tennissen niet door gaat maar koek en zopie wel met de allesbrander aan super

wij wensen jullie heel veel succes en hopen dat als we terug komen we goed nieuws van jullie krijgen
we duimen voor jullie

carla

Hey Karin,

zondag schaatsen gaat niet lukken en verhuizen is nog niet in de planning.
Vakantie wel! En ik hoop nog steeds op Portugal........succes!!!
Gaan jullie nog wel die kant op in januari?

liefs, carla

Els

Nou een champagne moment kunnen we natuurlijk altijd verzinnen maar "Het Champagne Moment".....ik hoop echt voor jullie dat dat gaat lukken!
Zoniet dan geeft een nieuw jaar weer nieuwe kansen. Tenslotte kan je overal in Portugal pizza bakken en wc's schoonmaken. Zondag schaatsen gaat me niet lukken maar binnenkort hoop ik jullie weer te zien. Sterkte en een dikke knuf Els

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!