campinginportugal.reismee.nl

Crisis?

Na het vele uitzoek- denk en rekenwerk van de afgelopen weken hebben we dit weekend een eerste bod uitgebracht, op basis van onze financiële mogelijkheden nu. De kredietcrisis eist z’n tol en daarom hebben we er voor gekozen om reëel te zijn in wat we kunnen bieden en denken terug te verdienen. Omdat er ook nog wel wat gedaan moet worden aan de camping hebben we ook rekening gehouden met de investeringen die we nog zouden willen doen als we de camping overnemen.

Helaas is ons bod voor de eigenaren onvoldoende en is er geen tegenvoorstelgedaan. Dit is wel een teleurstelling. De intentie om er toch nog uit te komen is wel aanwezig, maar goed Sinterklaas heeft helaas geen grote zak met geld bij ons gebracht. En we willen ook niet dat onze droom een nachtmerrie wordt dus, gaat het erom realistisch te blijven als je gaat kopen. Maar hij heeft ons ook niet meegenomen naar Spanje (want we zijn lief) en ook omdat hij weet dat we naar Portugal willen ;)!

We leren er veel van en als het 3 entradas niet wordt, dan misschien een andere plek?? We zoeken verder!!

Hoidiehoi, Karin

carla

slik............wel even een teleurstelling. Misschien komen ze nog met een tegenbod..........of verwachten jullie dit niet meer?
Ik zal voor jullie duimen!!

groetjes, Carla

Gre en familie

Wat een teleurstelling en anti climax. Na zoveel voorwerk en vertrouwen is het toch weer de poen wat roet in het eten gooit!!
Wij als achterblijvers vinden het daarentegen niet erg. Ik heb voorlopig de maandagavond voor mijzelf en een kerel die lekker met jou en de Dado's gaat tennissen.

Martin

Een bed & breakfast op de Canarische eilanden of Kreta of Faro is financieel meer te overzien en bovendien veel minder seizoensgebonden! En vanaf Eelde kun je ernaartoe vliegen! Nou, wat denk je?

Jacqueline

Tjeetje Karin,
Jammer voor je maar ik vind het wel leuk om je in de buurt te hebben (in ieder geval wat langer) Martin zijn idee klinkt ook goed. Maar ja als het hart bij portegal ligt dan....
liefs

Karin

@allemaal: heb net iemand gesproken die zei elk nadeel hep zun voordeel ;)
ik ben al met een nieuw concept bezig.......(gaat ik nog niet verklappen, wie weet zijn er kapers op de kust) en
dit boek is ook nog niet gesloten........

Adriane

Hoi karin, je hebt gelijk, je moet niet verder springen dan je polsstok lang is; je moet ook nog lekker kunnen leven. over ander concept gesproken....Portugal heeft natuurlijk heel veel kust; willen de mensen daar niet meer verblijven en vertier zoeken? heeee groetjes, van ons allemaal.

luus

Heel dubbel allemaal hè. Voor jullie zijn we toch teleurgesteld. Hadden het van harte gegund, maar om heel eerlijk te zijn zelf zijn we toch wel heel kleine beetje veel blij. Houden wij jullie toch nog lekker bij ons. En wij denken nog steeds mee hoor. Zoals die optie van maandagavond. Heel veel liefs van de dadootjes.

Nel - tennis

Snertverhaal, K'tje... Ik zag mezelf volgende zomer al 'n beetje puinruimen in Portugal. Na ja, wie weet...?
Kus, Nel

Erna L

Wel heel jammer voor jullie,zeker na al die inspanningen die jullie al gedaan hebben.Hopelijk lukt het toch nog, sukses.

Groetjes, Erna.

@allemaal

We gaan nog even door hoor! Dit weekend hebben we een gesprek over DE KLOOF.
Liefs, Karin