campinginportugal.reismee.nl

Geduld (pacienca) is een schone zaak

En dit heeft een zeer diepzinnige betekenis.....

Undecided

Mensen om me heen beginnen te vragen of er nog nieuws is, kijk als zij al zo ongeduldig worden dan kan je je voorstellen hoe dat voor ons is. In mijn trainingen doe ik ook vaak iets met kernkwaliteiten en naast een kwaliteit, valkuil en allergie is er ook altijd een uitdaging te vinden....oftewel iets wat je te ontwikkelen hebt en dat is in mijn geval: GEDULD.

Maar het geheel staat het ook niet stil:

We weten het maximale bedrag dat de bank wil lenen (maar aangezien ik op deze site geen cijfers wil publiceren, weten alleen de intimi hoe het zit, sorry voor de anderen die het natuurlijk ook graag willen weten

Wink
Sealed

Er is een groot verschil tussen de verschillende bedragen die circuleren, dus we willen nog een eigen waardebepaling / taxatie laten doen, door een makelaar in Portugal.

Morgen ga ik naar de makelaar in Zaandam om mijn huis in de verkoop te zetten, en ik zal jullie allemaal ook een verkoopfoldertje mailen!!

Kortom kleine stapjes vooruit, we houden contact met de eigenaren in Portugal en de advocate (die ook veel geduld moet beoefenen, want zij wacht al bijna 5 weken op haar internet-aansluiting door de Portugese Telecom).

En we hopen er nog steeds uit te komen en begin januari weer naar Portugal te gaan om spijkers met koppen te kunnen slaan! In die zin zal geduld inderdaad een schone zaak opleveren!

Ennuhh was er vandaag niet zoiets als de Staatsloterij........yessss laat maar vallen die prijs (op mijn loten natuurlijk

Surprised
!!

En de belangrijkste vraag uit het vorige bericht: wat zijn de afmetingen van een tennisbaan is helaas nog niet beantwoord: Jos kom op nou!!!

Tot het volgende bericht!!

Liefs, Karin

lucienne

Kijk als jos dan niet reageert, luus heeft toch niets beters te doen en is maar gaan googlen.Let op Katootje komt ie dan:

Lengte speelveld 23,77 m
Breedte servicelijn 2,5 - 5 cm
Breedte middenservicelijn 5 cm
Middenmerk 5 x 10 cm

De belijning
De belijning bestaat uit loodrecht op elkaar staande en evenwijdige lopende lijnen.
Uitlopen
De uitlopen te meten vanaf de buitenkant belijning tot aan de binnenkant van de baanopsluiting. Achteruitloop 6,40 m, Zijuitloop 3,66 m
Kleur
De kleur van de belijning mag niet anders zijn dan wit of geel. De belijning mag niet doorbroken zijn.
Hoogteligging
De baan mag nergens een groter verschil in hoogteligging hebben dan 1,5 cm, met de gemiddelde hoogteligging.
Vlakheid
De vlakheid behoort 5 mm, onder een rei van 4 m, als bovengrens te kennen.
Netpalen
De afstand van het speeloppervlak tot bovenkant netkabel op de netpaal behoort 107 cm te zijn. De afstand tussen de netpalen behoort 12,80 m te bedragen.

adriane

jeetje huis in de verkoop; dat wordt echt spannend.
vanaf nu gaat alles toch op zijn portugees? dus wat die tennisbaan betreft; de speler past zich gewoon aan aan de afmetingen van de baan, toch?! groetjes

Karin

@Adriane: jij begrijpt het!!
@Luus: Jos ff werkloos maken, durf je wel ;) hij heeft het al zo makkelijk nu jij er niet bij bent op maandag

Els

Deze had je nog niet ; )

Hoogte net in het midden van het veld: 0.914m

Inge

WAT SPANNUND ALLEMAAL !!!
SUKSES MEIS !!!

jos van der beek

dank je luus, ik zoek nog een tennislerares voor de woensdagmiddag