campinginportugal.reismee.nl

Het laatste nieuws: nog geen nieuws

Maar wel antwoorden op de veelgestelde vragen:

Op alfabetische volgorde of was het nou in volgorde van belangrijkheid…. Eerst maar de meest prangende vraag:

Blijft een biertje 80 cent kosten?…. ik wil graag een opstand voorkomen, maar tsja of het altijd zo blijft…

Fala portugues? Nao sei!!

Heb je nu 2 nationaliteiten?…… Ja en maar 1 paspoort…..en de verlossing van Wilders is nabij….

Hoe gaat het verder met onze tenniscarrieres? …. Misschien wil de Gouw onze vliegtickets sponsoren zodat we toch nog elk jaar de clubkampioenschappen kunnen spelen?

Hoe groot is het financiele gat…. Overbrugbaar met medewerking van alle partijen en giften zijn welkom op gironummer 5…….3

Hoe groot moet een tennisbaan eigenlijk zijn?….. Helaas weten mijn tennisleraren dat ook niet, dus deze vraag staat nog open.

Hoe kom ik daar?….. Vliegen: goedkoop met Ryanair, iets duurder met TAP/KLM, autootje huren en maak er een leuk tochtje van (tips volgen). Bus en trein zal ik tzt nog eens uitzoeken. Liften….?? Fietsen?? Motor?? Een nieuwe pelgrimsroute??

Hoelang doe je er over met de auto?….. het kan in 17 uur heb ik vorige week gehoord, het is 2000 km, dus met een baksteen op je gaspedaal lukt dat wel! En ach het is vakantie, dus kalm aan ;)

Hoe spreek je onze namen uit?……Thomasj en Karien (of zoiets..)

Hoever is het naar het strand? ……. 50 meter, 2 km, 8 km of 80 km. Wil je zoet of zout water?

Gaan wij in een huis wonen of zelf ook kamperen?…. Er is een huis voor ons op de camping, maar ja in de zomer heb je alleen een bed nodig en als ik het kamperen mis dan gooi ik toch ff ons tentje op!

Is er een badmeester nodig?….. Alleen als het zo’n echte Baywatcher is anders heb ik het niet nodig…..ik zal ook een profiel opstellen!!

Is het rooster al bekend?….. bijna

Cool

Is het zwembad er al? …… Vraag maar aan Thomas!

Is je huis al verkocht? ……. Belangstellenden/kopers en reclame zijn welkom, vraagprijs 249.000 maar meer mag ook ;)

Kan ik al reserveren?? ……voor welk jaar had u dat gehad willen hebben?? ….

Maak je ook een sauna?….. Goed idee J, maar je kan ook gewoon in de zomer komen.

Wanneer ga je? …… De planning is april 2010, mits, tenzij en voorbehoudende dat enzo

Wanneer kan ik komen? …… De camping is het hele jaar open (dus je kunt nu al gaan ;)

Wie doet de tuin?…. Die is er nog niet, dus dat scheelt weer werk

Wie gaat er schoonmaken, koken, achter de bar staan, snoeien?….. De werving en selectie voor deze gewilde functies zal natuurlijk, zoals een goede P&O-er betaamt, verlopen volgens de daarvoor geldende procedure van vacaturestelling, functieprofielen, werving, selectie van kandidaten die over de vereiste competenties beschikken, zoals niet dronken worden achter de bar…. Geschikte kandidaten worden tijdig uitgenodigd voor een diepgaand gesprek met een mogelijke praktijktest en vanzelfsprekend zullen referenties worden nagetrokken. Een hele belangrijke is …..ken ik u?

Wie rijdt mijn motor naar Portugal (en repareert ‘m indien nodig onderweg?)…. Kan maar 1 iemand bedenken en die heeft zich gelukkig al aangeboden en de job gekregen

Wink

Zijn er ook kleine huisjes?….. hoe klein moeten ze worden? Er zijn 3 appartementen en 3 bungalows en er is ook nog een luxe hotel in de omgeving.

Verzoekjes!!!!

Gooi geen tenten/luchtbedden/stretchers/kooktoestellen weg (ik wil daar graag wat tenten hebben voor mensen die willen komen vliegen, maar niet in een huisje willen –of kunnen, omdat ze allemaal al verhuurd zijn-) en die ik dan kan opzetten en “gemeubileerd” ga verhuren.

En nog functionerende mountain bikes zijn ook welkom!!

Van de officiele autoriteiten nog geen nieuws. Het liefst was ik daar om er achter aan te gaan, maar onze advocate heeft beloofd contact op te nemen met bank en gemeente!

Dus wordt vervolgd!

Bedankt weer voor alle belangstelling!!

Liefs, Karin

ps: verder is gisteravond de eerste bijdrage gestort in mijn grote spaarvarken BAS!! (zie foto) Het begin is er!!

Reacties

Reacties

Els

Volgens mij ben je binnen de kortste keren volgeboekt... jaarlijkse tenniscompetitie....80cent biertjes....BBQ....mountainbiken....zwembad.....ga maar door. Als iedereen zijn boekingen bekend maakt kan je daar ook mee naar de bank ...... : )

Karin

@Els: wow dat is nog eens commercieel inzicht! Kan ik jou ook meenemen naar de bank ;)

Martin

Hoi lieverd, zou eerst nog iets meer vragen voor je huis, tenslotte vraagt de concurrentie 279 als ik me goed herinner, voor een spuuglelijk huis een eindje verderop aan de dijk. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik m'n huis (ook niet lelijk) ook niet kwijtraak :-(
Motorman is gevleid met de bevestiging van zijn missie! Heb nog een fornuis over, maar dat zal wel geschikt moeten worden gemaakt voor propaan? Of zoek je elektrieke kooktoestellen? Maak maar een verlanglijst die we af kunnen vinken...

Karin

@Martin: ik ga de accu opladen (so you can go) en dat spuuglelijke huis staat ook al een jaar te koop......zijn begonnen met 299.000.
de technische specificaties voor een fornuis zal ik nog even uitzoeken.... meestal gebruiken ze daar kolen ;)
Ik maak net zoals voor een huwelijk wel zo'n kadoboekje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!