campinginportugal.reismee.nl

Bem vindo

Hallo allemaal,

welkom in portugal. Sinds gisteren zijn we op 3 entradas en de eerste verrassing was toch wel om weer te zien hoe mooi het is. Wist ik wel, maar als je er dan weer bent, met het zonnetje dat nog volop schijnt en het gevoel dat dit allemaal van jou kan worden, dat is toch wel om heel zenuwachtig en opgewonden van te worden. Na een biertje en even bijpraten met Casper en Anita, de huidige eigenaren, hebben we een rondje over de camping gelopen. Het is een langgerekt terrein, langs de rivier. Het bestaat, zoals een goed verhaal uit drie delen: een begin, midden en eind ;)

Het eerste deel is het 'caravandeel', het middenstuk de olijvenboomgaard en het achterste smallere deel, een soort trechter leidt naar het achterste veld, een mooi open terrein, waar nog veel mogelijk is. De ideeen zijn er, maar die ga ik hier niet openbaar maken. Het slechte nieuws is dat de tennisbaan een beetje taps toeloopt, dus tsja, dat wordt nog even lastig..... Misschien moet dat maar het zwembad worden, want we hebben al 2 tennisbanen in de omgeving ontdekt. Oja en het beste deel......de bar ;)

Gisteren met Anita alle gebouwen bekeken en gisteravond lekker locaal gegeten bij Christina. Zodra we zaten stond er een pan kippensoep op tafel, met alles van de kip er nog in! En vervolgens een smeuiig lapje varkensvlees met een kruidig (ik dacht pompoensausje) er overheen. Een toetje hebben we afgeslagen (en dat kost moeite hoor, want eigenlijk is dat moeilijk te bevatten dat je geen desert neemt), maar okee dan toch maar een kopje koffie met whisky voor Thomas en ik graag een licor beirao erbij. Ik kan het inmiddels zo goed uitspreken dat ze me in 1 keer begrijpen :). En dat alles voor 22 euro. Welkom in Portugal!!!

Lekker geslapen in onze bungalow, waar de airco dienst doet als kachel. Het koelde hard af nadat de zon onder was..... vanochtend was het 3 graden dus we zijn toch wel erg blij dat we niet in ut tentje hoeven.

Vandaag ging de tocht naar de bank niet door, omdat de engels-sprekende man vandaag in Lissabon bleek te zitten. Dat is ook Portugal, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. We hebben de dag maar besteed door nog even verder te praten over allerlei technische aspecten van de camping met Casper. En het was ook wel raar allemaal, want zijn vader is vannacht overleden in Nederland en hij ging vandaag terug. Ondanks dit nare bericht nam hij toch nog de tijd voor ons, wat we zeer waarderen. Daarna zijn we de omgeving gaan verkennen en dat was wederom een verrassing!! Prachtig!! Foto's volgen!!

Nou morgen dus naar de bank....... hoop dat ik kan slapen!!

Adeus, Thomas en Karin

Jelle

hoi Karin en Thomas

ik heb een idee

mijn oudste zoon Vincent heeft op het midelbaar Clusius college in Hoorn gezeten afdeling recreatie en management
deze school kan er als je dat wil er een projectstage van maken dus als je hulp nodig hebt op groen gebied of allerlei andere zaken neem kontakt op met mij of de Heer Stoop
ze kunnen veel voor je betekenen en kost weinig
de bus kan ik verzorgen zijn wel kostenaan verbonden

een zwembad als die ondieper is als 1.40 dan heb je in Holland geen toezichthouder nodig is dat ook zo in Portugal? e

in de buurt van de bar kan je nog meer omzet gernereren bouw een zwembad als de kinderen dan aan het zwemmen zijn gaan de ouders op terras zitten

vanaf de dijk lieve groetjes

groetjes Annika en Jelle

petra

gewoon een dikke zoen en succes met alle ondernemingen . peet

Nel H.

Ben en blijf zeeeer benieuwd naar alles.... Kus Nel

Karin

laatste nieuws: regen vandaag en de meneer van de bank gaat met zijn baas, meneer de directeur praten. Morgen horen we meer en anders bezoeken we hem nog een keer!
liefs!! En Jelle: goede tip, bedankt!!

elles

Hoi,

Succes met alles en lekker slapen!

groet, Elles

adriane

die bourgondische berichten klinken heel goed. ik hoop dat jullie in 1 weekje aan voldoende info kunnen komen. plannen is natuurlijk wel een ander begrip daar.
veel plezier en wijsheid!

Bijna werkneemstertje ipv buuffie

Olá bon vivants! Estou com inveja!

Haha, ik heb al geoefend, nu jullie nog!

Klinkt goed allemaal, ben benieuwd en de rest komt goed!

kusje!

Judith en desi

Hoi Karin en TOm,

We volgen jullie berichten op de voet en zijn erg benieuwd hoe alles verloopt en of jullie al grootgrond bezitters zijn.
Groetjes en veel succes daar.

Desi en judith

janny hulsman

Ja, het wordt nu toch echt spannend. Ik ben alvast gaan kijken, wie de goedkoopste vliegtickets naar P. aanbiedt. Veel succes verder. Veel liefs, mama