campinginportugal.reismee.nl

nog ff niks

Gisteren aangekomen in Porto en heel flink, niet naar het eerste de beste Porthuis gereden, maar naar Aveiro. In een Opel Corsa, waarvan de airco het niet doet, maar alle ramen kunnen open (arko) dus we doen niet moeilijk. Eenmaal rijdende bleek de ventilator het ook niet te doen..... maar ach....... en vandaag ineens....... een hobbel bracht verkoeling want ineens deed ie het weer toen we door een kuil reden

Laughing
Dus Bram..... het was niet de zekering, maar wel bedankt voor je advies!
Wink

Vandaag dus een lui dagje. Thomas heeft zich hier vanochtend eerst maar eens lekker laten verwennen door Alexandro, de kapper en barbier. Daarna naar Mira, ff een biertje een uurtje strand, helemaal goed, maar de zee was toch wel koud, dus meer dan een snelle duik is er niet van gekomen.

Morgen rijden we door naar DE CAMPING, ben erg benieuwd hoe het daar is. Het is wel heel leuk om Portugal nu ook in een ander seizoen mee te maken. Rustig, iedereen doet z´n dagelijkse gang, een kopje koffie (en eentje om het beest te doden) bij de kroeg op de hoek en lekker kalm allemaal!

Nou dat is ut ff voor nu en meer volgt natuurlijk nog. Thomas heeft een of ander slim ding gekocht waarmee we overal op internet kunnen. Een dongel met een bedrijfsbuffel, ik snap het al, nu jullie nog

Surprised

En vanavond weer op zoek naar een restaurantje, erg moeilijke en zware opgave.....

Adeus en liefs,

Karin

Caroline en Sanne

Hee die Karin en Thomas,
We zijn heel benieuwd hoe alles afloopt daar.
Hopelijk kunnen we de volgende herfstvakantie naar jullie leuke camping toe komen,de foto`s zien er erg mooi uit.
sanne: kan ik lekker vakantie werk bij jullie doen heb ik meteen een baantje;p.
Dikke kus van ons allen

petra

Hallo Karin en Thomas ,
klinkt relaxed en als een goed begin naar de uitdaging!!
Ik ben heel benieuwd hoe alles afloopt.

succes met het avontuur liefs petra

adriane

geen bericht (nieuws) is goed bericht...... wij tobben hier wel verder met de DSB; als je in P naar de bank gaat, wel even bankgarantie's checken enzo. we volgen jullie hier op de voet. veel plezier.

Fred van A

Karin en Thomas,

Wat een geweldig avontuur. Het begin met een beest doden en een buffel aanschaffen kinkt natuurlijk wel gevaarlijk. Maar ja, dat hoort natuurlijk bij het avontuur. Ik wacht het volgende bericht af over jullie nieuwe nest. Wanner die er is komen we er natuurlijk ook inzitten.

Veel succes

Gr fred

Ivy

Hoi Karin en Thomas,
Gezellig te lezen hoe het jullie vergaat, heerlijk spannenend en avontuurlijk. Geniet ervan het is leuk om mee te reizen vooral in jullie 'limousine' dat verhoogt de spanning!! Zet 'm op! Love Ivy.

Henny Staat

Hoi Karin,

Spannende tijden, maar wel lekker relaxed (lijkt het..).
Veel succes met je onderzoekingen en onderhandelingen.

Groeten uit koud Renkum.

liesbeth

Hoi buuf en verre buufjesman .
Spannend ,Ben erg benieuwd ,hoe alles gaat .Het is nu al erg saai op de dijk .Maar maak je droom waar.
Ik kom wel snoeien en verven .
Veel sterkte en succes .... buufje dijk

Karin

Beste allemaal, nog ff en ik hoef niks meer te doen op de camping ;) 'm alleen nog ff kopen ;)