campinginportugal.reismee.nl

Spannende tijden breken aan

Beste mensen,

na en tijdens de reis naar Laos met Liesbeth, Nel en Jos kreeg ik veel enthousiaste reactie op mijn reisweblog. Om jullie mee te laten genieten van de stappen om tot een 'ik vertrek'-ker te gaan behoren heb ik deze reisweblog in het leven geroepen.

Ook omdat zoveel mensen geinteresseerd zijn in wat er allemaal gaat gebeuren, of misschien zijn er nu ook mensen die ik op de mailinglijst heb gezet die denken: huh waar heeft ze het over?

Nou ik zal het nog ff toelichten. Komende herfstvakantie ga ik met Thomas naar het plaatsje Santa Ovaia in Portugal. Daar staat de camping Ponte das 3 entradas te koop. www.kamperenmiddenportugal.nl als even wilt surfen!

Er komt natuurlijk veel bij zo'n stap kijken. Het is al een lange tijd een droom van me: een camping.... en sinds ik 3 jaar geleden voor het eerst in Portugal kwam, werd dat een camping in Portugal. Waarom hoor ik nu weer mensen denken.........waarom een camping en waarom Portugal.

Waarom Portugal.......... een heerlijk land, een heerlijk klimaat, gastvrije mensen, mooie plekken, veel afwisseling. En als je de mensen hebt ontmoet, dan weet je dat het goed is! Gastvrij, vriendelijk, ze houden van lekker eten -en drinken- en van het blije leven! Ik ga niet alles verklappen, kom maar een keer kijken ;)

Waarom een camping: heel lang geleden heeft dat idee zich ergens in mijn geest gesetteld. Ik was op een camping aan een riviertje in de bergen, in Tsjechie. En daar had ik het gevoel: dit wil ik ook.

En de camping die we nu op het oog hebben heeft dat ook allemaal, hij ligt alleen in Portugal en dat maakt het nog extra bijzonder!

Nou spannende tijden, ik heb al veel uitgezocht, nagevraagd, nagedacht en als we daar zijn wordt de ham (presunto)-vraag: wil de bank het financieren (of win ik eerst nog de staatsloterij, of vind ik nog ergens een oude sok... of een vergeten suikertantetje of oompje??)

Geen idee hoe snel het allemaal gaat......(de verhuiswagen heb ik in gedachten al ingepakt).....maar ik houd jullie op de hoogte!!

Liefs, Karin

en ps het is geen emigratie hoor.........ik ga gewoon in Portugal wonen...........slechts 3 uur vliegen vanaf Amsterdam en 2 uur rijdenvanaf Porto

Reacties

Reacties

Martin

Ha die Kaatje ik leef met je mee, kan je geen geld lenen maar rooster me maar vast een weekje in op de klussenlijst :-)

Mina Bakgraag

En dat doet maar, potverdriedubbeltjes,
wanneer heb ik de 1e bardienst?

liefs je "zussie"

Jacqueline

Die je alle succes van de wereld toe wenst. En die zeker langs komt.
liefs ;-)

Karin

de roosters volgen nog ;) first things first ;)

Nel H.

Als de tennisbaan maar in orde is...
Ga ervoor!! Kus, Nel

adriane

Hoi Karin, helemaal tof; onze caravan staat al klaar. doe voorzichtig aan he; groetjes van ons allemaal.

Liesbeth

Heé buufje
Leuk je nieuwe avonturen Blog .....
OOO hhh ik hoef niet eens zo ver voor een bakkie koffie .
Spannend ,ik ga je wel missen hoor .maar ik wens je al het succes van de wereld .....
en ik kom wel even bij je op de koffie goed .
Doei doei liesbeth

Erna

Gaaf!
Nu nog een "aangepast hutje" op die camping en ik kom langs! ;-)
Succes!!

Karin

Heerlijk al jullie reacties!! En met alle wensen wordt rekening gehouden! Erna: ik ga echt m'n best doen!! Staat ook in het ideeenboekje dat ik bijhoudt!!

Ria Boom

Hoi Karin, wat een wild idee zeg. Leuk zo'n avonturierster. ga je dat samen met Thomas doen of....?
Ik wil het graag blijven volgen. En als je gekke of leuke foto's hebt hou ik me aanbevolen.
Succes met alle voorbereidingen.

Groet Ria

Bram

pff, het weer is hier toch veel beter?

Boa sorte

mina bakgraag

Ik sluit mij aan bij Bram,
als je nou gewoon hier een camping begint, dan komt de muziek en drank ook goed,
kussssssss

Carla

Hey die tante Karin,
Ineens beginnen plannen, ideëen en dromen werkelijkheid te lijken. Ik zie het al helemaal voor me, volgens mij echt iets voor jou.
Enneh, je mag me op de lijst van invalpersoneel plaatsen, ik kan niet zo veel, maar wc's schoonmaken, bardiensten draaien, receptiewerk........zolang het maar niet te technisch wordt, dat moet lukken.
Dus doen!!

veel succes met onderhandelen,

liefs, carla

Els

Jeetje, wat spannend allemaal zeg, super leuk!!! Natuurlijk kom ik langs. Succes!

Liefs Els

elles

Hoi globbetrotter,

Wel fijn hoor zo'n nichtje in Portugal. Krijg denk ik alleen mijn liefje niet mee naar een camping. Dus wij willen ook wel zo'n aangepast hutje.

Veel plezier daar en succes met alles.

Liefs, Elles

olga

Nu dus voor het "echie".
Heel veel succes met de onderhandelingen (je hebt aan Thomas een goeie hierbij).
Zet 'm op en succes.

dirk

Je zou vast kunnen oefenen met een tent achter op je erf , ligt ook aan het water.
Ik vind het een te gek idee en ik weet het zeker dat het je gaat lukken.
Het weer is in ieder geval beter en de fotootjes zeggen genoeg.
Veel succes en we duimen voor je.
groetjes dirk

olga

een hele leuke camping trouwens. Dit ziet er niet verkeerd uit en lijkt een beetje op de camping in Frankrijk (Limieul) waar we van de zomer waren.
Goede keus hoor, zo aan de rivier!

groetjes, Olga

Karin

Bedankt voor alle jullie positieve, steunende, enthousiasmerende reacties! Ik krijg er steeds meer zin in . En snap ook dat er mensen zijn die blij zijn als het niet doorgaat ;). Komende week meer over wat er zoal voor de herfstvakantie op programma staat!!

Irene

Echt gaaf. Ik weet zeker dat het jullie gaat lukken. Ik weet dat je onderhandelen kunt ;-).
Ik zal je zeker volgen, kan ik misschien nog wat van je leren.......
Irene

je moeder

Al ben ik niet wild enthousiast(dat begrijp je] toch wens ik je veel succes bij de onderhandelingen in Portugal. Spannend......
Mama

maud

Wat spannend allemaal! Hoorde het net van mijn moeder en vind het echt een super plan. Kan het me goed voorstellen. Zit niet voor niet nu zelf ook voor n jaar in de USA met Mark. Niet dat wij hier gaan blijven maar een verandering van omgeving is heerlijk.

Heel veel succes met alles en ik hoor graag meer:-D en kom zeker op bezoek en helpen als t nodig is;-)

Liefs Maud

Anja

Jee wat een stap! Dapper hoor. Hou me op de hoogte.

Groetjes,
Anja

Marjolein

en wat als ik nou nog eens een moslima nodig heb of ander personage? ;-)
Ach, dan kan ik nog altijd een vakantie naar Portugal boeken. Ik ben heel benieuwd naar je belevenissen en waar deze reis toe gaat leiden. Ik wens je veel plezier & succes! Marjolein

marianne

he wat een spannende tijd we wensen jullie heel veel succes met de onderhandelingen
karin je kan het

Inge

'k Ben supertrots op je ! Wat een avontuur ! En zooo herken ik dat "in gedachten al ..." ... het vertelt mij van op de goeie weg zijn, en dat onze dromen en gedachten vorm kunnen krijgen. Liefs, xxx Inge

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!