campinginportugal.reismee.nl

Terug naar huis...

Meestal heb ik na een vakantie geen zin om weer naar huis te gaan, maar dit keer is het anders. De verwarring….waar is nu mijn huis of thuis? Ja toch in Portugal! En nu ik weer 2,5 week in Nederland geweest ben, ga ik weer weg, terug naar huis en daar heb ik zin in. Ondanks dat het weer heel moeilijk is om iedereen in NL “achter te laten”. Het is ook weer zo fijn en vertrouwd als ik hier ben, m’n familie en vrienden weer ontmoet, de winkels afstruin, weer in m’n eigen taal alles kan doen en regelen. Maar de camping trekt ook weer, Thomas nu 6 weken niet gezien, behalve een snelle zoen op Schiphol toen we van vliegtuig wisselden. Hij vertrok uit Amsterdam met het vliegtuig waar ik mee uit Porto kwam. Zo kan het ook…..ff zoen bij de gate en hup door, de koffer ophalen en m’n zuzzie met dochter in de armen sluiten (die vroegen zich al af waar we bleven…).

Twee weken voordat ik naar NL ging kwam m’n moeder naar Portugal, de rare bijkomstigheid van emigreren is dat we elkaar nu langer en misschien bijna wel vaker zien. In NL kwam ik 1 x in de 2 maanden ofzo naar Olst, nachtje blijven slapen en weer weg. Afgelopen jaar hebben we elkaar al ruim 4 weken gezien!! En het volgende ticket is al geboekt, zodat ik ook volgend jaar weer op haar verjaardag kan zijn!!

En ik heb weer lekker 2 avonden op de tennisbaan gestaan, na ja, 3 uur en de overige tijd in de bar voor het bijpraten, het was weer als vanouds en de bitterballen, kaassticks en ossenworst smaakten ook weer goed!

De laatste spullen zijn naar Portugal verhuisd, inclusief wat pakjes zuurkool en rookworst, dus de komende weken kunnen we nog aan de Hollandse pot!! En als dat verveelt…..hebben we ook nog Kip Madras, u weet wel zo’n kant en klaar pakkie van de Appie Happie. En we (uh ik bedoel Thomas) gaan door met het komen tot de perfecte pizza, zodat we die volgend seizoen (???) kunnen gaan serveren!

Nou ik ga maandag weer lekker aan de slag op DE camping! De weersvoorspelling ziet er goed uit!

Allemaal bedankt voor de fijne tijd hier! En de mensen die ik niet (meer) gezien heb…..tot de volgende keer, até proxima vez!!

Liefs, Karin

Reacties

Reacties

mina bakgraag

Wat zal ik je weer missen, maar volgend jaar kom ik weer die kant op, was zellie zussie
knuf jemezus, goede reis

Martin

Welkom thuis! Mooi om te constateren dat Portugal nu als thuis voor je voelt. Dat zegt wel iets over je commitment. Ik ben een beetje jaloers op al die mensen die langskomen in P3E; dat kunnen wij met onze baby nu een poosje niet zo makkelijk meer doen. Maar, het gaat weer komen tzt!

petra

Haidiho karin, Ik heb je verhaal gelezen, jammer dat ik je niet heb kunnen zien. er zit waarschijnlijk niets anders op om het vliegtuig dan maar eens naar jou te nemen.
ik ben nog steeds op papier aan het scheiden,geduld geduld!!! dikke zoen peet

Erna L

Leuk je verhaal weer te lezen, ok al was ik je op de tennisbaan tegen gekomen.
Groeten aan Thomas.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!