campinginportugal.reismee.nl

Wat een gek leven!

Er is maar weinig tijd voor bezinning, of de tijd is er wel, maar ik ga gewoon lekker door met van alles en nog wat....

Zo sta je een weekend lang te kokkerellen, maaltijden te verzorgen om een groep managers uit A'dam en omgeving een super-verblijf te bieden (en dat lukt!) en hoor je hun verhalen over het werk en denk je.......pfffff ik stond er middenin en het staat nu zover van me af! Ik heb er bewondering voor dat ze terug zijn gegaan !!

Zo denk je een avond even niks en de camping leeg te hebben en wordt je 2 keer gebeld omdat er toch nog mensen de camping op willen!

Zo werken wij het hardst als anderen vrij hebben....en andersom.....kijk daar genieten we van!

Zo lig je ineens weer in het zwembad en droom je van de volgende bestemming....

Zo koop je voor weinig een 6-persoons-busje en borrelen de ideeën weer op om er leuk campertje van te maken.......

En zo gaat het maar door, dat is eigenlijk het enige voorspelbare!!

De blaadjes vallen van de bomen, dus dat wordt weer ploeteren....de zon schijnt nog volop, het is hier extreem warm voor de tijd van het jaar! (En dat blijft het nog tot eind oktober zeggen ze hier!)

En zo.....ontstond ook de behoefte aan een regenbui, een avond wegkruipen bij de houtkachel, of kwam dat door de pepernoten die ik van Jannie heb gekregen en lekker zat op te smikkelen.....

Deze week volop bardienst, want onze werknemer Tamanel heeft vakantie!! Ook dat nog :)

En zo ga je nog even Pauw en Witteman kijken.....

Liefs, Karin

Jannie

Heej Karin,
Zo zit je hele gesprekken te voeren bij jou op het terras in het zonnetje, of loop je bovenop de Torre en dan ben je ineens weer terug in het herfstige Holland. LRA2 had het fantastisch bij jou en Thomas, nogmaals bedankt voor alle goede zorgen en die geweldige catering!!!!!!

annette

Hoi Karin en Thomas, ja we leven nog!!!!
Als het zo mooi weer blijft komen we stiekem toch nog ff in de herfstvakantie. Dus tot volgende week!

Erna L

Wat heerlijk dat mooie weer bij jullie.Hier is het nu echt herfst.Met de klubkampioenschappen was het prachtig weer,dus heel gezellig.Angelica en ik hebben dit jaar helaas de finale niet bereikt.wel leuk getennist tegen lucienne en Jaqeline.

groetjes, Erna.

mina bakgraag

Top die auto, lekker mee tuffen dan maar,
knuf jemezus

lenneke

dat klinkt allemaal erg goed! ;)

Martin

Hee Karin, fijn weer van je te lezen! Las de voorstellen van Coelho :-( Mischien kun je met een ambtenarenkorting (alleen in voor- en naseizoen natuurlijk) van de nood een deugd maken?