campinginportugal.reismee.nl

Hoogtepunten!!

Lieve allemaal, wel of nog niet vakantie, terug of nog gaand op vakantie, in de regen, zon, mist of wat voor een weersomstandigheden dan ook, ik geef even een snelle update van de afgelopen weken zodat jullie bijblijven......

ABSOLUTE TOPPER MET STIP OP 1 VOOR EEUWIG EN ALTIJD.......... was onverwachtte komst van Peter, mijn tennisman, die kwam solliciteren als campingman.......de eerste proefperiode in mei met gezin was zo goed bevallen dat hij wederom zijn vliegangst overwon en het vliegtuig instapte om zomaar ineens hier in de bar binnen te wandelen.......hij heeft m'n gezichtsuitdrukking gezien.......pfffffffff dat was niet uit te drukken......m'n eerste gedachte was zoiets als 'dan kan niet , hij heeft niet gereserveerd -beroepsdeformatie dus-' , toen........Peter.......dat kan niet.......die stapt het vliegtuig niet in........toen...........sjit hij is het echt, wat flik je me nou en dat allemaal in zo'n 20 seconden. En toen de omhelzing natuurlijk......Daarna ging hij gelijk aan z'n vertrouwde werkje, achter de BBQ (we hadden 14 Portugezen te eten!!) Het was een hele leuke week. Met Finy heeft hij de kano's te water gelaten, ze hebben gekluund en geprobeerd de kano soepel over een watervalletje te laten gaan, wat niet zo lukte.......ik heb foto's......wederom beloof ik die nog eens een keer op de site te zetten!!

Er zijn weer diverse klusjes gedaan en alle lichtjes op de camping doen het nu, zelfs de oude lantaarnpalen. Alles met de energiezuinige LED-lampjes, een kadootje van m'n moeder!!

Sinds vorige week is het campingteam op volle sterkte. Eline en Hanna zijn er, hebben een activiteitenprogramma opgezet en de eerste activiteiten al georganiseerd. We hebben veel Nederlanders en Belgen momenteel, met kinderen, dus de ouders zijn ons zeer dankbaar dat we ze af en toe even kinderloos maken. Gisteren is BoBo de clown ook op het park gesignaleerd, Bobo's primeur in Portugal en ze werd gelijk omver gegooid door Fifi......de stoere campinghond :)

Afgelopen zaterdag hadden we een BBQ-avond met 35 gasten, ook dat was een hoogtepunt, qua aantal, qua voorbereidend werk van Finy, qua bediening en ondersteuning van Hanna en Eline en o Rei do Churrasco........deze keer: Thomas!! -hij miste Peter wel-

Jannie staat nu met stip op 1 als frequent guest, ze is hier voor de derde keer, nu met 4 kids, wat ook een speciale onderneming is! Jonathan en Robin gaan vanavond koken en duiken morgen de rivier in om de kanten schoon te maken! Verder willen ze ook een rol in het animatieteam, dus dat gaat helemaal goed komen!

En verder heeft Meta nog voor spektakel gezorgd door hier een stacaravan van 8 bij 3 af te leveren. Het gevaarte kwam op een oplegger, maar met de oplegger konden we niet de camping op. Dus werd er in het dorp iemand gezocht met een Jeep. Die werd gevonden en hij reed zeer ervaren en iets te hard de camping op. Alles kwam op tijd tot stilstand, her en der nog een olijvenboom rakend, op een millimeter na scherp langs lichtpaaltjes (ja Peter ze staan er nog......) en uiteindelijk stond het ding op z'n plaats.......wowwwwwwwwww echt een portugese stunt, niks is onmogelijk, geen stress, gewoon doen!!!

En dan tot slot: het weerbericht!! Het weer is hier goed! 's avonds soms een beetje fris, maar overdag rond de 30 graden met een windje.........LEKKERRRRRRRRRRR en ik ben ook reuze blij met de nieuwe pomp in het zwembad, wat een heleboel werk scheelt!

Lieve mensen, alle goeds en veel plezier!!

Karin

mina bakgraag

Vanuit Frankrijk kijk ik ook mee natuurlijk. Vandaag een uurtje zon, morgen weer regen.
Wat leuk een stacaravan, is die voor de verhuur?
Dat zal idd een spektakel geweest zijn om um op ut kamp te krijgen.
Nog ff en dan komen Carla en de rest, laat nog een stukje rivier over voor Kaj.
Nou lieverd geniet van iedereen die langs is geweest en nog langskomt, dikke knuf jemezus

Jolanda Loth(van George)

Goeie berichten, geniet van je geluksmomentjes.....daar kan je mee verder!!!

@Luus als je dit leest!

Nog een hoogtepuntje: jullie tent is ook ingericht en verhuurd!!!!

Martin

Jee Karin wat heb je het voor elkaar zeg, zoveel helpers en personeel. Geweldig! Hoop dat je een goed seizoen gaat draaien! Je motorman wordt beebieman, maar het is nog niet helemaal zover. We wachten geduldig af.

Mirte

Wat klinkt het allemaal gezellig! Fijn dat je zoveel hulp hebt en wat heerlijk dat het bij jou wel mooi weer is! Gelukkig gaan wij over 3 weken naar Portugal! Heel veel plezier deze zomer en geniet!

Erna L

Weer genoten van je verhaal.
Lekker mooi weer bij jullie.Zijn wij hier wel een beetje jaloers op.veel succes met je gasten en je medewerkers.Klinkt weer heel gezellig allemaal.

Ivy

Nou, nou, Karin proficiat je bent ècht goed geslaagd met je nieuwe hobby!! Grandioos en wat geweldig al die mooie positieve ervaringen en ontdekkingen die je beleefd met al die grootse rechterhanden aan hulp, dat zal je toch 'n rijk gevoel geven!!, wat je toekomt Karin met je opgewekte positieve instelling. Ik vind het leuk dat ik digitaal mee mag genieten. Heel veel plezier en geniet ervan.
Lots of love Ivy.

Jacqueline

het klinkt helemaal geweldig. De camping heeft tehraleutische effecten op mensen. ze zijn nog nooit zo lekker druk in de weer geweest sind jij/jullie de camping hebben. Geniet van je verhalen en zie het helemaal voor me.
liefs jacqie

carla

Wow dat klinkt wel goed allemaal, stoere mannen, een stacaravan, echte kano's, lekker eten, animatie , gezellige mensen en mooi weer ook nog!!! We kunnen haast niet wachten. Eén maar; zullen we de camping nog wel herkennen?
Geniet van alles,
dikke knuf,