campinginportugal.reismee.nl

ZOMER!!!

Het is 21 juni, officieel is het nu zomer! -de eerste 40-er is zojuist bereikt, op het terras is het nu 40 graden in de zon, gelukkig hebben we hier ook veel schaduw. En het lijkt hier al veel langer zomer te zijn. Nu de temperaturen langzaam oplopen langzaam, zijn we bezig om grote, zware buitenklussen tot een einde te brengen. Met als superdaad van Thomas dat hij de heg naast het terras heeft weggehaald, er staat nu een mooi hekje en we hebben ruim uitzicht op de rivier!

Nog een muurtje bij het zwembad schilderen, naast de mooie schildering van Rinske en dan is het wel zo'n beetje 'klaar'. Hoewel ....we wilen nog wat opknapwerk in de toiletgebouwen doen, maar dat is binnenwerk (en in die gebouwen is het dan lekker koel).

Verder veel leuke uitstapjes gemaakt met m'n moeder en Han en Gré, met als topper gisteren een middagje sauna, zwembad en heerlijk eten bij het naburige hotel, Quinta da Geia. Zalig! De afgelopen weken waren leuk! Veel gezelligheid en hulp van vrienden uit Nederland, veel nieuwe mensen die de camping ontdekken (veel Nederlanders) en het een heerlijke plek vinden. Gelijk hebben ze

Cool
!!

Morgen een dagje Porto/Ikea, helaas weer een -zwaar- afscheid (van moeders en Han en Gré dus), maar goed de zon blijft schijnen en daar genieten we van. Het zwembad staat weer, dus we kunnen ook ff afkoelen.

Ik laat het hier even bij!!

Heel veel zon, plezier, tot ziens en tot meelens en m'n volgende blog.....don't no when........

Binnenkort zal ik nog wat foto's plaatsen!!

Beijinhos, liefs, Karin

mina bakgraag

Ja de zomer is begonnen, hier ietwat mislukt en dat op de langste dag. Genieten zo met moeders he? Heb ook nog fotoos, ben beetje lui geloof ik.
Ben wel benieuwd naar het uitzicht op ut riviertje, dat is wel uitnodigend om veel op het terras te zitten.
Het wordt echt wel wat daaro, voor zover dat het al niet is,

Droog je tranen wel he lieverd in Porto,

knuf jemezus

Corina en Dirk

Lekker Karin die temperatuur, hier is dat ver te zoeken;(
Tot nu toe alles goed gegaan met je moeder?? en ja het afscheid nemen blijft niet leuk.
Wij gaan de eerste week van juli lekker op vakantie, richting Toscane dit keer, en zijn erg benieuwd hoe het daar is. Jullie heel veel sterkte met hopelijk een drukke zomer met heel veel nieuwe,gezellige mensen!!!

Kus van ons

Ino en Luus

Heerlijk dat het zo lekker gaat met het buitenwerk. Geeft veel voldoening denk ik. Maar met zo'n temperatuur heb je toch geen sauna meer nodig?:-). Afscheid nemen blijft verschrikkelijk. Zal morgen extra aan je denken hoor. Heel veel liefs van ons en tja al die veranderingen moeten we ook weer een keer met eigen ogen komen bekijken he.
Dikke kus

carla

Stukje bij beetje is straks al het werk geklaard!!We gaan straks genieten van het mooie uitzicht!
doe de groetjes aan moeders en oom en tante.

veel liefs

Jacqueline

Je blijft lekker bezig. Goed ook dat je tijd heb voor een saunaatje. even rusten! en bij jezelf komen. Liefs

In m'n hart nog steeds jouw buuffie

Terwijl de zon hier met behulp van een mega aanbouw steeds minder hard schijnt en het de laatste dagen vooral herfst lijkt te zijn geniet ik iedere keer intens van je verhalen en foto's. Was ik daar je buuffie maar! Lekker samen aan de Portugese borrel tijdens de ondergaande zon na een dag lekker zwaar zweten :)

Gelukkig zijn jullie nog steeds een stukje dichter bij dan normaal want het 'welkom thuis' bosje bloemen staat nog steeds (hoewel uitgedund) te pronken op tafel. Ik ruik er iedere dag even aan :) HMMMMMM

Ik denk veel aan jullie (en mijn mama ook, dat weet ik zeker) en mis jullie!

Dikke kus! Josje

Erna L

Ik heb net je laatste stuk gelezen en de foto,s bekeken.Het ziet er allemaal weer heel leuk ,lekker en gezellig uit.Wij zijn net terug van 4 weken Frankrijk met de caravan.Was ook leuk.Heel veel plezier met je gasten,en tot mails.Groeten aan Thomas.

Groetjes, Erna en Arie.