campinginportugal.reismee.nl

Bijna vakantie!!

Jaha het gaat gebeuren, we gaan er even, maar dan ook heel even, tussenuit. Woensdag rijden we richting de kust en blijven een hele nacht weg! Even lekker naar het strand, nada niks doen (kan ik dat nog??), boekje lezen, t-shirt en korte broekrandjes wegzonnen, tentje mee (ja natuurlijk)!Heerlijk, even geen verantwoordelijkheden, even geen 'moeten', even geen.....camping (naja die van de conculega dan.......), even bijtanken en het vakantiegevoel versterken.

Het is hier heerlijk weer, te warm voor de tijd van het jaar. Het gras schiet de grond uit, de grasmaaier weigert te vaak, Thomas heeft de swung met de motormaaier ook al te pakken (en ik heb ook al met dat grote ding staan zwiepen) en we blijven bezig met opknappen. Alles heel relaxed. Afgelopen week hadden we een leuke groep Nederlandse vrouwen die hier in de buurt een opleiding volgen. Dolle pret, gezellig samen eten, leuk om nieuwe mensen te leren kennen! En het weekmenu is wederom goedgekeurd!!

Next guest is...........zuzzie Mieke met man en dochter!! Pffffff dat wordt weer zwaar aan de Caiparinha enzo. De kok maar eens uitdagen om een mexicaanse week in te voeren...

Bedankt voor jullie support na mijn weblog van de vorige keer! Het is hier zo (h)eerlijk, we zaten vanmiddag even met z'n tweetjes lekker bij de rivier om van die rijkdom en deze mooie plek te genieten en dan weet je 'het is goed'! En het is heerlijk om daar zoveel mogelijk mensen van mee te laten genieten!

En we waren erg blij met gastkok Luis (elke zondag hebben we een gastkok!!... inschrijven kan al......), hij heeft vandaag een Francesinha gemaakt. Een luxe versie van de tosti (met worstjes, ham, dunne biefstuk, gesmolten kaas en een heerlijk pittige smaak......smullen!!

Liefs, Karin

Foto's volgen..........

adriane

ik kom al helemaal in de stemming!!!

mina bakgraag

Ga lekker genieten jullie van je dag vakantie, bemoei je niet met de conculegaas, ga geen tafeltjes opruimen, takken verwijderen, wcbrillen omhoog doen etc., gewoon helemaal niks doen.
Caipirinha is Braziliaanse cocktail daar past beter een Portugese week bij, denk dat wij de neigen zijn Karin die ons vergrijpen aan die cocktail haha,
Liefs van jemezus en tot heel gauwwwwww

Ino en Luus

Heerlijk effe lekker luieren. Hebben jullie dik verdiend hoor. Wanneer komt je zuzzie?? Ga lekker genieten en even de boel de boel laten. Dikke knuf van ons

Erna L

Lekker hoor even genieten,veel plezier.

Els

Goed zo! ff ontspannen en genieten! Heel veel plezier aan het strand. Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden het stuckwerk van de buitenmuren en de stenen op grond bij te gaan werken om het vocht buiten te houden hahahaha jaja als het mot dan mot het he?! Wordt daar vast errug bruin van. Veel plezier! Dikke kus

Jacqueline

Lekker weg, ook af en toe aan jezelf denken. Het zal druk genoeg worden, de komende tijd. Zeker als Mieke komt:-)
Lekker gezellig ook.
Liefs

carla

mmmmmmmmmm dat wordt smullen!!! We zullen vast leuke menu's bedenken. Oefen maar vast met de mexicaanse week, Mieke mag dan keuren, hi hi.
Geniet lekker van jullie luxe (uitzonderlijke) vrije dagen. Pas op voor de haaien!!
liefs uit Amsterdam