campinginportugal.reismee.nl

Wat gebeurt er?

Nou eigenlijk niet zoveel, en ook weer wel….

Het hoogtepunt deze week was dat ik het hoogste punt van Portugal op reed terwijl de verkoopakte van mijn huis in Nederland werd getekend, ook een hoogtepunt! Ik liep in de sneeuw, met een stralende zon, prachtig gezicht. Er werd nog geskied, een maffe gewaarwording in dit land. Op de terugweg maar eens een andere weg ingeslagen om weer beneden te komen en een prachtig weggetje ontdekt, ook een hoogtepunt. Het blijft genieten hier!!

Vorige week ook een prachtig plekje bezocht, wist dat het bestond, maar was er nog nooit geweest. Een kletterende waterval, een mini Niagara……foto’s volgen!! En dat was na een hele gezellige lunch met Angelica en haar familie in Castelo Branco. De tocht daarnaar toe was ook bijzonder, want ook die ging deels over een weg die ik nog niet kende. Volop ontdekkingen dus, zodat ik de gasten van nog meer tips kan voorzien!

Ik heb ook het bureau van toerisme “leeg geroofd”. Er was niemand om me te helpen en er lagen wel heel veel foldertjes….dus tsja, ik heb maar wat gepakt. Nu een info-boek maken! Ook nog een lekker klusje.

Zo heb ik ook een lesje in Adwords gehad, hoe kan je website beter gevonden worden op internet. Nu nog de advertentie afmaken en online zetten. En zo zijn er heel veel klusjes… De camping is weer gemaaid en op het laatst begaf de tractormaaier het, er zal eens niet iets stuk gaan. Dan knalt er wel een GVD uit mijn mond, die wellicht nog flink nagalmt in het dal. Bungalow 3 is van binnen fleurig geel geschilderd(ik heb Gré d''r klus afgemaakt)en vandaag ben ik begonnen met het lakken van de deuren in de nieuwe bungalow, die stonden nog in een soort grondverf. Een goot gerepareerd, die ook al een paar maanden open hing, maar waar ik het juiste verbindingsstuk maar niet voor kon vinden. Nu zelf maar wat gezaagd van een regenpijp die ik gelukkig nog ergens vond en die de juiste maat had. Met PVC-lijm en wat klemmen blijft het nu hopelijk zitten!

Afgelopen week was het hier politiek gezien ook spannend. De premier is opgestapt/weggestemd, we zijn zonder regering en er wordt fors gespeculeerd of Portugal het zonder Europese steun gaat redden. En er vindt een volkstelling (Censos) plaats, met zeer bijzondere vragen, vraag nummer 14

Surprised
is “bent u analfabeet”? Of “was u thuis op 21 maart” (de dag dat de telling begon), dat gaat ze toch niks aan….. ook hierover zijn al discussies gaande. Je bent verplicht om deel te nemen (dit jaar gebeurt het in heel Europa), maar niet verplicht om op alle vragen antwoord te geven! En afgelopen maandag was de website al gelijk overbelast........
Frown

Ondertussen heb ik ook nog wat opdrachten voor de LOI, dus ik verveel me echt niet!!

En ik kijk uit naar de komst van mijn broer, schoonzus en de rest van de vriendengroep, volgend weekend. De weersvoorspellingen zijn goed, dus we gaan er een lekker buitenweekend van maken! Het BBQ-seizoen wordt geopend!!

De eerste campinggasten zijn ook al weer gesignaleerd, en ze hebben gelijk want het voorjaar is hier heerlijk en prachtig! Nu staan er heel veel bomen in de bloesem. En in Nederland is het zonnetje ook gaan schijnen, begreep ik, en wordt er volop geoefend met terras hoppen heb ik van deze en gene gehoord

Cool
Luus en Corina força!! Zet ‘m op!

Nog 29 dagen tot Thomas komt!

Goed, zonnig weekend gewenst!

Karin

Reacties

Reacties

mina bakgraag

Ik zag net een stoel voorbij hoppen en een dwaas erachter aan rennen met een glas in haar mond, denk de instructies niet goed gelezen.

Leuk dat er alweer gasten komen en helemaal leuk natuurlijk dat je broederrrrrrrrrrrrrrrr komt, de zon er bij en het weekend kan niet meer stuk.

Ik wacht nog ff, hou je haaks en niet te hard vloeken
knuf jemezus

Corina

Hey Karin,
JA dat oefenen is goed gelukt hoor en als afsluiting met de mannen nog wezen eten hier in Egmond dus dit wordt voort gezet.
En dat stoel hoppen doen we wel met een plastic bekertje is wel zo veilig!!

@Corina, Luus en Mina

Ik ga een heus stoel-wijn-hopcircuit hier uitzetten!! Grootse ideeën komen er in mij op!! Greetz, Karin

Winniefred

Hey Karin,

Wat een mooie verhalen weer, prachtig hoor en die hond is echt een scheetje he!

Wat die adwords betreft ben ik wel erg nieuwsgierig!

Groetjes,

Winniefred

groetjes van Winniefred dus..

Erna L

Hallo Karin.
Klinkt allemaal weer heel leuk.Van Angelica al gehoord dat het heel gezellig was dat je op bezoek was bij de fam.Wij zijn dinsdag naar Carré geweest.Fado zangares Mariza.Was heel leuk.Angelica heeft niet gehuild,wel gezongen.
Groetjes,Erna.

Martin

`Bent u analfabeet," haha, benieuwd of die hier ook nog voorbij gaat komen. Nou ja je hebt tegenwoordig op sites zo'n optie "lees voor" (maar ook dat moet je dan toch eerst wel kunnen lezen). Maar die Portugezen lopen toch maar mooi voor op ons met die angkette dus. Goed bezig met die goot! Val niet van de ladder, de camping is niet Arbo-proof weten we inmiddels allemaal. Liefs, Martin

Luus

Hoi Hoi.
Zijn er nog meer mensen aan het oefenen met stoel hoppen????????
Zie het al helemaal voor me dat stoel-win-hop-circuit. Zal ik Gre dan ook maar mee laten doen met onze training. Anders hebben wij zo'n voorsprong. Nog 5 weekjes en dan gaan we het allemaal zien. Zet hem op en dikke knuf.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!