campinginportugal.reismee.nl

Weer een champagnemoment!!!

De tussenstand van de tussenstand en hopelijk is het ook de eindstand!!

• M'n huis is niet langer m'n huis..........oftewel.........VERKOCHT!!! Met nog een voorbehoud t.a.v. financiering is de deal rond.......... Een heel vreemd gevoel, alles ging per e-mail met de makelaar, dus gisteren zat ik constant achter de laptop. Nadat we het gisteren net niet eens zijn geworden, hebben beide partijen vanochtend nog een stap gedaan en TADAAAAAA....ze zijn het eens geworden. NO WAY BACK (behalve dan naar het zolderkamertje bij Thomas).
  • Thomas moet nog een handtekening zetten (nog even een en ander laten checken) en dan is dat ook rond!!!!
  • Er zijn stagiaires (voor de zomerperiode) en vrijwilligers in aantocht die ons willen gaan helpen!!
  • De druivenstokken zijn gesnoeid, de eerste olijfbomen hebben weer wat vorm gekregen (en 2 zieke bomen zijn gekortwiekt), het ziet er al wat ordelijker uit (en hopelijk dit jaar al olijven voor de olie en druiven voor de wijn!!);
  • Heb ik gisteren een lesje gehad in hoe je perzikbomen kan enten.....erg interessant, maar ik begin er nog even niet aan....
  • En tot slot het weerbericht: 's nachts rond de min 2 graden (met prachtige sterrenhemels) en vandaag in het zonnetje zijn de zomerse waarden van 25 graden bereikt!!!
    Cool
    !!!! (en dat ik al 2 nachten in de woonkamer met de houtkachel aan heb geslapen, omdat de CV het niet doet, dat doet er ook niet meer toe!!) Als het zo blijft, gaan we over op zonne-energie
    Laughing
KORTOM............GOED BEZIG....... EN ZOALS JANNIE AL ZEI........2011 GAAT MIJN/ONS JAAR WORDEN EN HETZELFDE GUN IK JULLIE OOK ALLEMAAL VAN HARTE!!
ALLE GOEDS EN BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE REACTIES OP HET VORIGE BERICHT!!!
BEIJINHOS, KARIN

mina bakgraag

FELIIIIIIIIIIIIIIIIIII nou laat al het papierwerk maar gauw achter de rug zijn wat betreft je woning,
25 graden? bofkont ben je toch
Ja dit wordt jullie jaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
knuf jemezus

@MINA

je bent weer de eerste!!! OOK GEFELI.....EN NU MOET HET VOOR JOU OOK NOG GOED GAAN KOMEN!!!! KUS JEMEZUS

Jacqueline

top dat het rond zit te komen. Is langzame losmaking van nederland. Gelukkig dat het daar lekker is. En natuurlijk ook fijn dat er nu wat geld is. Zal hard nodig zij. Gelukkig is je huiskamer lekker groot. Zit je ook dicht bij je laptop!!!. Knufje en een krabel voor fifi.
Hou van je..

BERT

Reed toevallig vanmiddag langs "je oude huis" en zag nog steeds je bord in de tuin staan.... met als gedachte hoe zou het met de verkoop gaan.... en zie..... waarschijnlijk verkocht.

Erna L

gefeliciteerd met de verkoop van je huis.Wel lekker 25 graden.Zondag leuk getennist met Thomas en hoop dat hij nu snel gaat tekenen.Volgens hem kwam het helemaal goed.

Doeg, erna.

dirk en olga

Jippie!
Wat een goede berichten allemaal. fantastisch!
Genieten maar.

Dirk en Corina

Hey Karin
Wat een goeie berichten de laatste paar weken!!
Het is jullie van harte gegund!!

Gr Dirk en Corina

Anja

Wat goed, lekker hoor, weer een zorg minder.

Van harte,
Anja

Fred

Gefeliciteerd!!!

Geniet vvan de zon, hier is het iets warmer aan het worden maar erg wwwwaterkoud.

carla

Hey Karin,

Wat super allemaal!! Weer een zorg minder (nou ja, bijna dan). Ik ben wel jaloers op jullie zonnetje daar, hier is 't somber en koud!!
Maar ja, het is je gegund, het zonnetje maakt veel goed. Goed voor je lijf en goed voor je humeur en ja, nu nog iemand vinden die wat zonnepanelen in de aanbieding heeft!
Wat voor vrijwilligers zijn er in aantocht, komen er activiteitenbegeleiders, gaan we aan de bingo of gaan ze helpen met klussen en andere werkzaamheden?

Geniet van de champagne!!

liefs, carla

marianne

joepie
van harte gefeliciteerd
het word inderdaad jullie jaar van het jaar

Els (Irma Oliebol)

Gefeliciteerd!!! Dat je maar snel naar de notaris kan om te tekenen!!! Kus

Nellly

WOW...!! Dat is goed nieuws! Ineens lijkt alles wel in sneltreinvaart te gaan voor jullie. Lekker hoor, gflctrd!!
Kus, Nel

Martin

Poe hee! No way back! We denken aan jullie!
Martin en Renita

Ria

Tjee goed zeg, je huis verkocht. Een hele zorg minder.
Van Harte.
Lekker temperatuurtje. Succes.
Ria

petra

joepie ,wat een goed nieuws van je huis!!!!!
en natuurlijk dat thomas snel gaat komen.
groet aan fifi en wil je een foto van de mimosa maken en op je site zetten? veel plezier met alle nieuwe ontwikkelingen!! zoen peet

@Petra

Mimosafoto staat bij Prima Vera, Prima Tempo! groetjes, Karin