campinginportugal.reismee.nl

De tussenstand!!!

Omdat jullie allemaal zo geweldig meeleven in goede en slechte tijden, wil ik jullie het goede nieuws niet onthouden!

- Thomas mag weg bij z'n baas per 15 april en op 1 november gaat ie met vervroegd pensioen (haha, werken op de camping dus

Wink
) Hij gaat eerst bij Irma Oliebol in Frankrijk de Paas vieren en rijdt dan hierheen!! SUPERRRRRRR, ik had vleugeltjes vandaag!!

- En er zijn serieuze belangstellenden voor mijn huis. Inmiddels hebben ze 2 keer gekeken, komen ze volgende week nog een keer langs omdat ze mogelijk nog wat willen verbouwen......pfffff alles zal reg kommen!! Blijven dromen en duimen!!!

- En de Roemeen logeert nu bij buurvrouw Ingrid, in die koude, tochtige, niet warm te krijgen caravan (want de gaskachel bleek het niet te doen) met min 5 's nachts dat is niet te doen. En doordat we de werkmannen hebben en het niet rendabel is voor 1 persoon, die bijna niks kan betalen, het appartementencomplex van warm water e.d. te voorzien is dit een veel betere oplossing! En in maart mag ie hier komen klussen!

En oja, ik vergat in mijn vorige weblog te vermelden dat mijn steamduck, waarmee ik de voegen van de douches in het toiletgebouw heb schoongemaakt, na 2 dagen werk al overleden is. Zwak geslacht (Makro), maar ja, wel weer naar Coimbra moeten om het ding te ruilen.

Maar we gaan nu niet zeuren, we gaan FEESTEN!!! HOLADIEJEE!!! PROOST MET ONS MEE!!

liefs, Karin

Reacties

Reacties

Ankie

Ha Karin,

Wat een supergoed nieuws over Thomas! We duimen voor je dat de verkoop van je huis doorgaat, holadiejee.

Groetjes Ankie en Hans

mina bakgraag

3e bezichtiging dus, hoop dat ut wat wordt,
yesssssssssssssssss

Jolanda van George,

O...echt superleuk voor jullie.op naar de rest van je leven.(alles heeft tijd nodig en niets is voor altijd.) Saluut!!Groeten uit het ijzig koude kikkerland +1gr en wind.BRR

marianne

we hadden het al gehoord van thomas helemaal super ik gun het jullie van harte en hopelijk is je huis ook gauw verkocht

Floor

hoi Karin, Dat is inderdaad een feestje waard, heerlijk voor jou en Thomas dat jullie zometeen gewoon samen met jullie droom verder bezig kunnen zijn, is veel gezelliger. En ik ga voor je huis duimen, dat zal toch ook een last van je schouders zijn als je daar geen energie meer in hoeft te stoppen.
en die lammetjes en dat vroege portugese voorjaar is wel iets om jaloers op te zijn, geniet er maar volop van en wandel ze nog, liefs floor

han en gre

Hoi Karin. Dat is heel prettig nieuws, samen verder kunnen gaan met de camping. En wie weet ook nog je huis verkopen, dat zal helemaal super zijn! We komen in juni kijken maar eerst zien we elkaar met de verjaardag van Janny. Liefs Han en Gre

Karin de Wildt

Hallo Karin,

Leuk om je enthousiaste blije bericht te lezen! Ik wens je alle goeds en dat de positieve ontwikkelingen doorzetten.

Groet, karin

adriane

Hoi Karin, ik zat al om een reden verlegen om te proosten :-) even duimen qua huis ..... fred en ik moeten ook maar eens agenda raadplegen om de oase te komen bekijken. groetjes

fred

Ja ja, Adriane dekt nu alles goed gaat kunnen we wel langs komen! Maar we hebben het ontzettend druk gehad enveel beleefd. Dus wel alle reden om bij je langs te gaan om bij te praten. Voor jou is (figuurlijk) de zon al vollop aan het schijnen en dat vind ik leuk. Als wij komen moet het later in het jaar zijn om diezelfde zon te voelen. Dus we komen wat later.

Hoop dat je geluk doorzet en dat je veel plezier hebt door in dat arme Portugal!!

Nelly

Wat zal ik 'm missen, m'n tennismaatje...! Nóg meer redenen om nu toch eindelijk es bij je langs te gaan...
Ik ben héééél blij voor jullie!!!
Dikke kus, Nel

Jacqueline

Ik juich mee met je mee. Dit zijn goedeberichten!
Dikke knuffel.
Jacqueline

Jannie en Winniefred

Dat is geweldig nieuws, super gefeliciteerd alletwee!! Moet toch geweldig zijn om straks helemaal samen de tent(en) te kunnen runnen. Hopelijk gaat het ook allemaal lukken met je tentje dat nog in Zaandam staat en een goeie nieuwe eigenaar verdient.
Groetjes van ons enneh see you!!!

Martin

Holadieee! Dat je huisje aan het water maar gezellige bewoners mag krijgen die enthousiast het mooie bedrag betalen dat het ook waard is! Steam Duck, sambalbij? klinkt als iets wat je bij de Chinees eet. Maar wel balen dus van dat ding... Felicitaties voor en met Thomas' pensioen. De eerste van ons, en voorlopig de laatste met de huidige pensioenplannen!

Mineke

heerlijk dat goede nieuws, ik wordt steeds benieuwder naar jullie stekje en de prachtige omgeving.

Carla

Lieve Karin en Thomas,

Wat een super goed nieuws!!!! Nu maar hopen dat Thomas zijn nieuwe "baas" ook een beetje aan kan!! Of denkt ie dat ie vakantie krijgt..............
En als je mooie huis wordt verkocht, dan is het feest compleet, ja ja zo is het leven ineens weer veel leuker!!
dikke knuffel,

Paul, Kaj, Owen en Carla

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!