campinginportugal.reismee.nl

FELIZ ANO NOVO

Wij wensen jullie allemaal een supergoed 2011!! Vorig jaar wisten we nog niet dat we dit oud en nieuw in Portugal zouden vieren op 'onze camping'!! Laat je verrassen, met plezier, acceptatie en het komt goed!! We willen jullie allemaal enorm bedanken voor de steun, de bemoedigende berichtjes, de bezoeken, het delen van lief en leed, jullie vertrouwen en bewondering en we denken met veel plezier terug aan de bijdrage die een ieder op zijn/haar eigen manier heeft geleverd om ons eerste half jaar hier op 3 Entradas tot een fijne en bijzondere tijd te maken. DANK JULLIE WEL!!!

FIJNE JAARWISSELING EN KNAL HET NIEUWE JAAR MAAR GOED IN!!!

Beijinhos (kusjes), Thomas en Karin en ......(zie linksonder in de kaart;)

(de kaart is met dank aan onze home-designer Mina Bakgraag!!)

mina bakgraag

ook jullie bedankt voor alle prachtige verhalen steeds maar weer, de ups en de downs,
mijn verblijf met moeders is natuurlijk het hoogtepunt geweest van 2010 hahaha
lieverds een mooie jaarwisseling
knufjemezus

Anja

Het is zo leuk jullie te volgen, dank je wel daarvoor. Jullie ook en heel goede jaarwisseling en alle goeds voor 2011!

Groet,
Anja

Ivy

Lieve Karin en Thomas,
Jullie ook bedankt voor het mogen meedelen in jullie soms wel héél spannende avonturen!! En 'n bijzonder PROFICIAT met het steeds weer succesvol oplossen van problemen...Geweldig!, goed doorzettings vermogen.
Voor 2011 wens ik jullie het allerbeste, GEZONDHEID bovenal, veel geluk en plezier met je nieuwe werk tevens hobby. Zet 'm op!!!
Veel liefs Ivy. XXX

Desi en Judith

We lezen jou verhalen met veel plezier en hopen dat dit de komende jaren gewoon doorgaat.
Wij wensen jou en thomas veel geluk en gezondheid voor het komende jaar.
groetjes desi en judith

Jacqueline

Heel veel plezier met de wisseling van het jaar in portugal. Hoop komens jaar ook je inspirerrende verhalen te lezen. (jij hebt geen boothcamp van Nisandeh nodig) Ik ga in februari (moest dagen opmaken!!!!)
Heel veeeeel liefs voor jullie drie.
beijinhos (niet voor die in de linker hoek, die krijgt alleen een vliegknuffel)

P.S. Mooie kaart Mina bakgraag

de wietjes

mooie kaart
hierbij jullie ook een goed oud en nieuw
[dennis mist julie wel hoor met het vuurwerk maar ja hij heeft nu andere bezigheden zoals je weet
marjolein kan weer bijna huppelen }dus alles komt weer goed