campinginportugal.reismee.nl

Het zit er al weer op....

Mijn wintersportvakantie in Nederland, want dat had koning Winter in gedachten… bakken sneeuw, het overtrof vorig jaar! Mooie plaatjes!!

Ik heb zeker voor een jaar genoeg stamppotten gegeten, dank allemaal!!

En in onze tassen hebben nog nooit zulke rare dingen gezeten als we op reis gingen..wat denkt u van bloembollen (tsja je kan ze eten weet ik uit de geschiedenisboekjes), een doos met Irish coffee-glazen, goed verpakt en omhuld door zachte schuursponsjes en hoeslakens, allerhande klusmaterialen, een eierdooierscheider (3x woordwaarde), een appelboor, een brander om de kachel mee aan te krijgen, DVD's, een goed buitenlicht,pindakaas voor de buurvrouw, rollen plakplastic , bloemzaden… als de douane besluit mijn tas open te maken, dan vinden ze een t-shirt met daarop het logo:

En hoe was het, 3 weken Nederland?

De eerste week vond ik het heel raar, ik was nog een beetje buitenlander, de drukte op de weg, het geplande leventje, het stond ver van me af. Ik vond het leuk om hier Sinterklaas te vieren met de familie, iets waar ik anders nooit zoveel interesse in had...

De tweede week vond ik het weer prettig en vertrouwd en deed ik al weer net zo hard aan mee aan de ratrace…maar toch aldoor wel met het gevoel dat ik er niet meer volledig deel van uitmaak (maar dat gevoel had ik ook wel toen ik hier nog woonde....). M'n huis was m'n huis niet meer, ook een rare gewaarwording en met iedereen die ik weer gezien en gesproken heb, was het weer fijn en vertrouwd. Heerlijk als je zo de draad weer op kan pakken, dat is echt veel waard!!

En, jawel, we hebben getennist!! Het was weer als vanouds, zoals we elke maandag op de baan stonden (hoewel Jos, hoe zat dat nou met die speciale les…oja die ging niet door ;). En de bitterballen en kaasstengels en ossenworst…….heerlijk, dank aan Sjannah en Luus!!

En de derde week……het is toch raar, vaak dacht oh… lekker volgende week ben ik weer terug….

Maar ik moest ook nog flink aan het werk

Undecided
... De Winterschilder kon zich uitleven in Thomas’ z’n huis!! We (Bram en ik) hebben de wanden van woonkamer, gang en zoldergeschilderd, dus ik ben ook nog ff flink aan de klus geweest (en het lijstje voor hem..what to do on the camping ligt natuurlijk klaar voor Thomas..
Wink
.

En ik ben ook aan de slag gegaan met het verbeteren van de website www.pontedas3entradas.com, Neem een kijkje en laat me weten wat je er van vindt en wat nog beter/anders kan….

En met zussieMiek kaartjes en foldertjes gefotoshopt…althans, zij fotoshopt en wij, als echte “opdrachtgevers” lopen lekker te zeggen/mailen wat anders moet/mag/kan…. Maar egwaar…. Er is een nieuwe carrière voor jezussie!!

We gaan……

Deze keer .voor onze eerste Kerst en Oud/Nieuw in Portugal. Thomas heeft vakantie en ik moet weer aan het werk (wat klopt er niet??). Ik heb Fifi en de camping gemist en veel zin om terug en aan de slag te gaan. Allereerst gaan we ervoor zorgen dat er in het voor –en najaar meer klanten komen en het spits wordt afgebeten door m’n broer/schoonzus met z'n vriendenploeg (mannetje/vrouwtje of 10!!)(dat wordt knallen het weekend van 1 april, egwaarserieus) en dan komen Luus, Ino, Corina en Dirk begin mei… kijk ik ook naar uit!! Als het goed is heb ik geen kleefpasta voor het terras nodig, paar cocktails en het komt wel goed toch, dames??? En Heren… die Irish coffee-glazen maar vullen dan??.....of die biertap??) En ik heb inmiddels ook begrepen dat Paul, Carla en Kaj voor het “vaste gasten”-label gaan en in 2011 terugkomen. HEERLIJK!!

Wij wensen iedereen een goede en gezellige Kerst…….een heerlijke jaarwisseling en een supergoed 2011!!

Liefs, Thomas en Karin

Reacties

Reacties

Jannie

Lieve Karin en Thomas,
Ja dan zijn ze weer ineens om hè die weken! Ik wens jullie een goeie reis (hopelijk vliegt jullie vliegtuig netjes door het winterse weer heen!). was super om je weer te zien en idd maf hoe vertrouwd dat is, alsof je gewoon vanuit Zaandam ff langskwam :-) Enneh zou kunnen dat ik mij komend jaar onder de stamgasten voeg. 'k Ga gauw een datum plannen met mijn zus, maareh guess wat mijn kids deze week hebben gestemd als zomerbestemming?
Veel liefs en CU!!!

mina bakgraag

Wat gaan die weken toch snel voorbij, zometeen ben je alweer op weg naar Schiphol, hoop geen vertragingen etc.

Ja die folders en kaart haha, pfft zweet op de kop, er moet nog heel wat gebeuren voor de folder, maar het is leuk om te doen. Dat worden weer vele mails heen en weer over wat waar wel of niet moet/kan etc.

Meisie ik ga je zien in 2011, als ik weer opgelapt ben dan kom ik weer invliegen en nee zal niet meer gaan poetsen op enkelnino haha,

Lieverds heel fijne dagen, geef Fifi een dikke knuf van me, groetjes aan de bekenden etcetcetc,

liefs jemezus

Ria Boom

Ook hele fijne feestdagen toegewenst.

Groet Ria

Jacqueline

Fijn dat je het zo naar je zin heb gehad. Volgende keer toch een saunaatje ergen pikken. Heb je gemist. En Ja komend jaar portegal? Wie zal het leren.
Fijne feestdagen en veel succes komend jaar.
liefs Jacqueline

Luus

Hey meis,
Alles vlot verlopen en was Fifi weer blij je te zien?
Wij hebben het ook weer erg gezellig gevonden hoor. Weer effe lekker beppen op de bank. Tja voor de heren durf ik het niet te zeggen, ligt aan de temperatuur, maar ik schat toch de biertap en voor de dames heb je geen kleefpasta nodig hoor. Wijn zon en........ hebben we genoeg aan. Veel liefs van ons.

Martin

Hoi Karin,
Fijn dat je er was, op een bijzonder moment! Fijne kerstdagen allebei, heb het goed!
Martin

Els

Nou ik ga het allemaal zien op dinsdag!
Heb er vreselijk veel zin in om Oud&Nieuw bij jullie te vieren. Even uitdeuken van de 1800 km rijden naar Frankrijk en dan dinsdag op naar Dusseldorf.
Fijne Kerstdagen en tot dinsdag!
Kus Els

Els

Oh ja, zal in Portugal jullie site nakijken op English grammar mistakes, gaat nu niet lukken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!