campinginportugal.reismee.nl

AANBIEDING!!

ALS JE NOG NIET WEET WAT JE MET DE FEESTDAGEN GAAT DOEN, EEN TIP!!! OF ALS JE HET AL DACHT TE WETEN MAAR DOOR DEZE AANBIEDING VAN GEDACHTEN VERANDERT....

KERST EN OUD EN NIEUW IN PORTUGAL, BIJ ONS OP TRÊS ENTRADAS! VANAF 24 DEC T/M 2 JANUARI 2011 VOOR € 300,-- VERBLIJF IN EEN BUNGALOW OF APARTEMENT.

MEDITERRAAN KERSTDINEE OP 1E KERSTDAG €15,00 P.P.

GENIETEN VAN HET ZONNETJE (HOPEN WE) OVERDAG, JE KUNT GAAN SKIËN OP DE TORRE OF RELAXEN ENOPWARMEN BIJ HET HOUTVUUR MET EEN IRISH COFFEE (BIJVOORBEELD) VOOR 3,50 OF EEN GLAASJE PORT....


IN DECEMBER NOG BBQ-EN, DAT KAN OOK IN ONZE COZINHA!


KORTOM..........KOM!! KIJK OPWWW.RYANAIR.COMOF EBOOKERS OF CHEAPTICKETS EN BOEK

:-)

KGA JE ZIEN!!!!!!

VERDERS........gaat het wel lekker hier, is het heerlijk dat Thomas er is en zijn de daken bijna allemaal dicht en lekt het niet meer!

Morgen nog een dagje regen, na een heerlijk warme week, de zomer van Sint Martin (jaha Martin waar was je.......) de Verão de San Martinho. In deze periode, begin november, is het hier vaak nog zomers warm. Dat hebben we gemerkt, we liepen te zweten!

Nu is het binnen zomers warm.......dankzij de houtkachel!

Alle goeds voor jullie allemaal (en sorry dat het soms niet lukt om naar iedereen persoonlijk te reageren).

29/11 reis ik naar Nederland!!! (En ik kijk enorm uit naar de 'tennisles')

Hoidiehoi, have fun, Karin

Reacties

Reacties

mina bakgraag

Hebbie die glaasies al voor de Irish? Weet nog niet wat de plannen zijn, de rug bepaalt het nog steeds, geen peil/pijl op te trekken,
Hier is het koud, brrrrrrrrrrrr,
nou lieverds genietze,
dikke knuf jemezus

marc

als jullie in december komen kan ik jullie wel wat irisch glazen meegeven,groetjes

Jacqueline

Zit er niet in portugal!, maar ben 5 december weer thuis uit china en dan hoop ik dat je er nog even ben. Er is een fantschtische sauna gekomen in het amsterdamse bos. (spa zuiver) zie intenet. en ik krijg een kerstbon voor deze spa. Misschien kunnen we nog even!!!!lijkt me heerlijk. Groetjes Jacqueline

Jacqueline

Maar een lekker glaasje port. Heerlijk verwarmend in de winter!

Nelly

Wat een schitterende foto's...!
Thomas aan het revalideren? Opnieuw geboren hè, gaat het goed met je, tennismaatje?
Ik ga echt even bedenken of ik 'n paar dagen zal spijbelen met kerst, ik vind het wel hoog tijd worden om me es bij je te melden daarginds. Maar eerst kom jij weer effe hier, hoera...! Ik hoop je dan te zien.
Dikke kus, Nel

Olga

Kerst gaat niet lukken (" moeten" weer naar de sneeuw), maar de herfst ziet er aanlokkelijk uit.
Wat een prachtige foto's!
Zie je binnenkort, Olga

Dirk

Welk paddoo verbetert mijn sublieme tennisspel ?
Geef je Thomas niet te veel ...... ?
Leuk je straks weer eens in dit mooie Zaanstreek te zien en op de baan .
Misschien kan je wat mooi weer in je koffer stoppen.
tot soon Dirk

Erna L

Prachtig de herfst in Portugal.Hier nu op 11-11-2011 heel viesnat en veeeeeeeeeeeeel wind.Moest Sintermaarten zingen met mijn keinzoons.Brrrrrrrrrrrrrr.

groetjes, Erna.

Martin

Eh ja ik had natuurlijk m'n Sint in Portugao willen moeten vieren maar m'n verlofdagen waren op, heel triviaal ja. Dat zal 24 december dus nog niet anders zijn.
Groeten aan Thomas, ben benieuwd of Zaanstad al een chique goudgerand congé aan hem gaat geven. 'T is een beetje tegen de tijdgeest maar ja hij is een handige ritselaar die Thomas! Espero in elk geval dat hij binnenkort definitief op de 3 entradas mag wonen! Liefs (ook u allen medeschrijvers van dit forum!)
Martin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!