campinginportugal.reismee.nl

Echt waar!!

Regen in Portugal is ook nat, komt met bakken de lucht uit en geeft nieuwe dimensies aan het campingwerk......want.......lekkages.... het dak van de bar was al deels vervangen en op het andere deel hebben we kapotte dakpannen vervangen, maar toch nog wat lekjes....gelukkig alleen in het gedeelte waar geen klanten komen, dus wij lopen voorzichtig om niet uit te glijden op de natte delen. Ach maandag wordt het weer droog en zonnig, dan verdampt het weer.

Ook in de bungalows wat natte plekken ontdekt, maar na een paar uur regen was dat weg HUH??? Net zoiets als bij tentdoek, eerst moet het verzadigd raken en dan heb je geen last meer? Morgen nog maar even kijken en anders met kitspuit aan de gang of dekzeiltjes erover heen?

En ja hoor, de electriciteit vloog er ook weer uit. De electriciën kwam gewapend met een doosje zekeringen (en die zijn hier moeilijk te krijgen soms, dus we zijn blij met deze voorraad) en vermoedelijk hebben we de oorzaak nu ook ontdekt. Als het goed is hebben we de reserve voorraad zekeringen dan niet nodig........let it be!!

Afgelopen week m'n vlucht geboekt, op 29 november vlieg ik via Madrid naar Amsterdam en op 22 december vlieg ik samen met Thomas weer terug. En dan zijn we met de Kerst en Oud en Nieuw hier.......ER KAN DUS GEBOEKT WORDEN

Laughing
!! We maken er een feestje van!!

Gisteren hadden we Halloween-pary! Een happy-hour (biertjes voor 50 cent) en we hebben de eerste cocktails verkocht! Nu nog op zoek naar de Irish coffee-glazen, dan kunnen we dat ook gaan maken / verkopen!

Fifi loopt weer lekker los!! En volgende week is Thomas hier.........ook heel FIJNNNN!!

Dat was het weer even voor nu!! Ik ga een cocktail halen

Cool
We hebben tenslotte een uurtje extra vannacht en morgen.......op naar het kastanjefeest in een naburig dorp!

Liefs, Karin

PS tennismaatjes........moet ik m'n racket meenemen?

mina bakgraag

Luktede cocktails? Of heb je nog cursus nodig? Je was toch wel als pompoen verkleed he? hoop idd dat de electr nu is opgelost nu de lekpuntjes nog
Lieverd ik ga je ziennn xxxxx jemezus

ino & lucienne

Hoe kan je het vragen? natuurlijk moet je je tennisracket meenemen.
We gaan spelen

Mineke

Dag Karin, altijd weer leuk om van je wel en wee in Portugal te lezen . Je heb wel veel moeten inproviseren en veel meegemaakt, maar over het algemeen klinkt het allemaal alsof je echt op de plaats bent en je ondanks de tegenvallels het goed hebt. Toi, toi, toi maar weer.

Martin

Sluit me aan bij Mineke, je hebt toch een onverwoestbaar optimisme en improvisatievermogen. Fifi weer vrij en blij, benieuwd of ze nog bierworstjes gaat werpen van 't voorjaar. Liefs!

mina bakgraag

Martin toch!!!!! we zouden haar geen Bifi noemen, foeiiii
btw ik teken niet in voor zo'n worstje

@allemaal

Kan iemand een dakdekker sturen.......want er zijn 2 bungalows zo lek als een mandje........ en in de keuken kunnen we ook een zwembad beginnen......:( Dit land is niet gebouwd op regen.....
Karin (die ff niet blij is)

Erna L.

jeetje Karin,denk je dat alles heel is,krijg je dit weer,dus weer veel sukses met repareren.Wel gezellig al die feesten daar en dan met zo,n dorpscafé wordt je wel een echte portugees.Vanmorgen winterkompetitie gespeeld met Angelica.Deze keer gewonnen,maar we zitten in een hele sterke poel,dus verder wordt het moeilijk.Hele gezellige dagen als Thomas er is en doe hem de groeten.
groetjes, Erna.

jos van der beek

niet alleen tennissen, we gaan ook lessen met je eigen groepie ( weten ze nog niet, maar ga peet, luus, en ino nog ff benaderen). Zodat we als je thuis bent weer ff ouderwets kunnen lachen op de baan. Ik hou je op de hoogte Kaa

@jos en de tennismaatjes

pffff nog les ook...........heerlijk!! en zal wel weer nodig zijn...graag ook ff portugese bierprijzen.....anders ben ik failliet na die maandagavondjes......Heej Jos superrrrrrrrrr en dat racket gaat natuurlijk mee (+plus m'n dikke truien :), hoidiehoi, Kaaaaaa

en vanavond heerlijk warm in huis met de houtkachel!!!

Tanneke

Ach Karin toch, zoveel pech ...
Heel veel sterkte gewenst!

Groeten