campinginportugal.reismee.nl

Zo gaat het nu.....

Maar weer even een update!! We worden overstelpt door beterschapswensen voor moeders, hartelijk dank allemaal! De kaart van de bridgeclub die vandaag aankwam wordt enorm gewaardeerd!!! Dank jullie wel!! Gelukkig dat ik in een helder moment vandaag even in de brievenbus keek, want op maandag is de bar gesloten. Normaal geeft de postbode de post binnen af maar op maandag moet ik dus ff in de brievenbus kijken....en ja hoor post voor Janny!

Gisteren stond in het teken van het vertrek van Mieke (eigenlijk stond de hele week in het teken van het vertrek van Mieke ...). Maandag kreeg Mieke het advies van de arts om liggend vervoerd te gaan worden. Dat betekent dus ook echt liggen (laten we maar niet herhalen hoe de dame van de ANWB dat duidelijk maakte....)......er kwam een verpleger ingevlogen, er werd een ambulance aangerukt, 9 vliegtuigstoelen gingen plat voor ons Mieke en ze ging met een lift het vliegtuig in... Full options dus!! Gisterochtend (zondag) zou de ambu hier tussen 8.00 en 8.30 zijn. Om 8.45 nog niks dus de begeleidende verpleegkundige ging bellen naar de ANWB. Kwam niet veel verder, dus een half uur later heeft onze man achter de bar gebeld en kregen we te horen dat de ambulance uit Lissabon pech had, dat het heel slecht weer was en dat er een andere ambulance onderweg was..........nog 10 minuten (portugese dan....). Uiteindelijk om goed 10 uur verscheen er een ambuutje...(maatje bestelauto....na okee... ietsje groter....). Toen ik, met mama aan de arm naar buiten kwam wilde de ambu-verpleger de jas over haar schouders gooien (het regende) en haar naar de ambu begeleiden........dikke pret........we moesten dus ff duidelijk maken dat het ging om die andere mevrouw die zo raar heen en weer stond te wiebelen........

Nou Miek mocht op eigen 'kracht' op het bed kruipen, werd vastgesnoerd en we konden niet eens knuffen...........nou is jemezus toch niet zo knufferig en anders zouden we weer gaan janken, dus een raar 'veelsterktehoujetaaiwordtweerbeterziejegauwgoedereis' roepen ;). Kushandje en dicht ging die deur! Ruim half 11 was het inmiddels, ruim 300 km naar Lissabon te gaan en heel slecht weer........gaan ze het halen??? Het vliegtuig zou om half 3 vertrekken.... dus dat werd heel krap!

Gelukkig zag ik op internet dat haar vliegtuig een uur vertraging had.... Nou de rest staat op Mieke d'r hyves...http://mpoelakker.hyves.nl/blog/38013555/Weer_thuis_na_een_dag_vol_avonturen/vG5L/?pageid=2TBPY2ANL4O44S8KO

Met moeders gaat het langzaam aan beter, we zijn van de bungalow waar we vorige week hebben gebivakeerd gisteren weer naar het huis verhuisd. Dat betekent dat ze de enge trap weer op en af moet, maar we letten goed op elkaar, dus dat gaat wel goed. Vandaag Jacq naar Coimbra gebracht, mooi tochtje en met moeders nog even rondgetoerd....tsja als het lopen moeizaam gaat, mot je je maar rond laten rijden!

Haar terugvlucht is nu verzet naar 14 oktober, met een prima medewerking van de TAP. Zelfde vluchtprijs en 50 euro wijzigingskosten. Nou dat is te overzien! De wonden op haar hand genezen nu ook redelijk en vrijdag is de hechting boven haar oog verwijderd. Een klein littekentje als herinnering

Undecided
. We gaan komende week nog wat uitstapjes maken!!!

En dan nog even het weerbericht: gisteren veel regen, maar wel de hele dag stroom!! Vandaag weer een heftig doorstromende rivier, dus die kan ook weer schoonspoelen. Vandaag zonnig en bewolkt, rond de 20 graden....nog niet slecht dus (hoewel, was het NL warmer???).

Vanavond voor het eerst in m'n huis hier warm gegeten.......een primeur dus..... en toen ik de afwas gedaan had keek ik naar rechts en zag ik dat ik een afwasmachine heb....(was ik ff vergeten

Wink
)

Rustig op de camping, hoewel het morgen een nationale feestdag is, de dag van de republiek..... maar afgelopen week was er nog wel wat aanloop en verhuur, dus het gaat nog steeds goed met zaken!!

Liefs van Karin

Reacties

Reacties

mina bakgraag

Karin er staat een afwasmachine in je keuken, rechts van de speolbak er ligt een mooie marmeren plaat op,
oja en voor Janny er is eenafstapje bij de keuken, tis maar dat jullie het weten, net een uur met Carla aan de foon gezeten, gezellig en voor diegnen die mijn hyves blog lezen veel fun, kan het iedereen aanraden,
oja dat knuffelen komt nog wel een keer, dat was idd niet mogelijk door het snelle vertrek haha, lieverds nogmaals bedankt voor alles,
liefsssssssss jemezus

Carla

Ik ben eindelijk bij met alle verhalen lezen. Met een lach en een traan.............Gelukkig weten jullie het leuk te brengen, heb je tenminste nog lol van alle ellende!!
Voordeel van dat er zo veel mis kan gaan in korte tijd..het kan alleen maar beter worden. Dus op naar mooie tijden. Karin en Janny, geniet er lekker van, samen eten en uitstapjes maken, het kan nog even.

veel liefs, Carla

Jacqueline

Ja vandaag ook weer terug naar huis. Omdat karin Mij en haar moeder het mooie in de regio lieten zien had ik de trein gemist. Maar het moest lukken om op tijd te komen. Gelukkig op de heenreis ook goed uit ,mijn doppen gekeken en dat kwam goed van pas. En wat bleek , had mijn vliegtuig uiteindelijk ook ruim een half uur vertraging. Kon ik zelf nog een salade eten (maar goed ook, er stond een broodje vlees op het vliegmenu) Had lekker veel plaats in het vliegtuig en Ben kwam me ophalen. Nu even bezig met mails te verwijderen. En bij komen. Heb zomaar een uur minder!!!!!! liefs jacqueline en sterkte mieke en Janny

Inge

Hoi lieverd,
Ik ben net pas alle laatste verhalen aan het bijlezen en o-woo-woo wat een toestanden allemaal ! Gelukkig is je moeder alweer aan het opknappen, wens haar maar veel sterkte en liefs van mij ? En dan nu nog efkes lekker genieten van de komende dagen samen !
Groetjes xxx

Nelly

Gelukkig is alles weer een beetje goed aan het komen. Houwe zo...!
Kus, Nel

lydia

zondag10oktobermixinvitatietoernooithomasspeeltmetnelmistjouheelergmaardoetgezelligmeevolgjesiteenhebgrotebewonderingvoorwatjedaarallemaaldoetmijnspatieiiskapothoopdatjedittochkuntlezenmisjegullelachopdemaandaggroetjesenveelliefslydia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!