campinginportugal.reismee.nl

De regen

is nog niet gevallen, de buien zijn overgedreven en het zonnetje doet overdag goed haar best. 's Avonds is het aardig fris, dus lange broek en fleece-trui zijn uit de kast.

De regen viel niet, maar mijn moeder wel..... en niet zo'n klein beetje ook. Bij het spinrag weghalen (moet je toch ook niet doen....) miste ze een trede van de trap, of bleef haken met de bezem, ze weet het niet meer. Ik hoorde luid gegil, wist niet waar ze was.... nou ik zal jullie de details besparen maar erg goed zag het er niet uit. Snel een zak ijs gehaald, wonden proberen schoon te maken en na een uurtje geprobeerd om haar op een ligstoel te krijgen. Ze kon niet op haar linkerbeen staan, dus wij toch bang voor een gebroken heup. Haar polsen hebben zich dit keer goed gehouden, gelukkig. Ambulance gebeld en naar het ziekenhuis. Foto's gemaakt, niks gebroken. De wonden zijn verzorgd, verbonden, 1 hechting boven haar oog en ze mocht weer mee. Lopen ging niet, dus de trappen op naar mijn huis dat gaat ook niet. We hebben onze intrek maar genomen in de bungalow, zo ben ik nu weer een beetje op vakantie op mijn eigen camping

Wink
. Mieke heeft nu mijn gehele huis tot haar beschikking.... en dan volgt rampverhaal nummer 2 (of eigenlijk was zij begonnen met krakkemikkig zijn...) want Miek vergaat nog steeds van de pijn in de rug. Ze is de eerste dag te enthousiast begonnen met huisjes schoonmaken en in Porto te stoer een koffer getild misschien?? De pijnstillers doen deels hun werk, maar niet voldoende. Voor de terugvlucht donderdag moet er aangepast vervoer geregeld worden, dus gaan we morgen samen met Meta op bezoek bij een dokter die kan verklaren dat ze een VIP-behandeling nodig heeft... De travel care-centrale in Barcelona is ingeschakeld!

Moeders blijft voorlopig tot ze weer goed kan lopen, want die 2 samen terug?? Welke lamme en welke blinde??

Kortom mijn compentieprofiel is uitgebreid met 'verpleegster', nou past dat goed bij de andere zorgzame kwaliteiten die ik ook al in me heb, dus dat gaat wel goed....

En het werk op de camping........ach we hebben nog wel even de tijd.....

Wordt vervolgd,

Liefs, Karin

ps tennismaten: heb veel aan jullie gedacht en had graag ook op de baan gestaan...

en ps2: ik heb tussendoor ook nog druiven geplukt.... wie gaat mijn eerste flesje huiswijn brouwen???

Over brouwen gesproken........heb ook een hopplant ontdekt op de camping...

En ook...........en kleine kastanjeboom.....nu nog zakken vol tamme kastanjes gaan zoeken!! Gelukkig komt Jacqueline er aan!!

Reacties

Reacties

mina bakgraag

Jaaaaaaaaaaaaa gaat hastikke top hier, hebben veel van de omgeving gezien, alle bergen beklommen, elke avond disco in de tent,
Karin je bent een kanjer, je krijgt er ons er zomaar bij, voor niks, Janny en ik hebben volgende reisje alweer geboekt gnagna,
Morgen naar prive dokter, jippieeeeeee, ja we worden verwend hier,

Karin scheetje van me, we zijn blij met je, ik hobbel nu mijn privetrap weer af, schenk jij de ponche vast in?

kus jemezus

@Mina Bakgraag

gelukkig blijf je m'n snelle altijd als eerste reagerende jemezus en was je alweer bij de bungalow om je poncho aan te doen, terwijl ik er nog niet eens was....wat een luxe meid, 2 huizen waar je terecht kan :) en jouw terugreis........dat wordt een verhaal, weblogrijp denk ik..... en voor de volgende keer........trapliften, rolstoelen, muisgestuurde snoeischaren, zichzelf makende tentlabels, nog meer disco en nog meer caparinha en nog meer tochtjes.......hup die berg op :)
Kverpleegstervandecamping

Jellebelle

Stop een kastanje in je broekzak goed tegen reuma en zet een hele kist onder je bed dan verdwijnen alle kwaaltjes geeft veel energie en je blijft lachen
moeder van karin beterschap

dag lieve schat jelle


dag lieve schat jelle

Renita

He meisjes, wat een pech allemaal zeg! Gelukkig hebben jullie mekaar en Fifi! Voor Janny en Mieke maar een snel en goed herstel en voor allemaal de hartelijke groetjes uit Hilaard in het (momenteel) regenachtige Friese land!!

jemezus alias MB

ut regent hier nog steeds niet, mag om half 3 naar de dokter, wat een bofkont he, ondertussen voert Kaatje alle taken uit die je als campingeigenaar behoort te doen, vuilnis ophalen, broodjes halen, smeren ook, was ophangen/afhalen etcetcetc, alle petjes af voor Karin,

knufffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Nelly

Valt niet mee, ook nog zuster spelen... Veel sterkte voor de mama en het nepzusje, en ook voor jou natuurlijk...!
Nou, je had het al vernomen: Thomas en ik hebben de Gouwe handdoek 2010...! Bijna clubkampioen, maar het gaat natuurlijk om die handdoek, en die hebben we!
Hou je goed, meissie. Kus Nel

jacqueline

Karin
laat me weten of ik krukken mee moet nemen uit nederland. Ik heb ze ooit moeten kopen omdat ik in het buitenland mijn enkel had gebroken. Ze staan bij Ben (al eerder uitgeleend) en daar ben ik nog. Ik neem ze wel mee straks naar huis dan hoor ik vanavond of morgen wel of ik ze mee moet nemen.
liefs En sterkte met alles.

Erna L

Hallo pechvogel.
Wij hebben dus gister ook de gouw handdoek gewonnen.Na een spannende strijd van twee uur kwamen wij toch als winnaar uit de strijd.Heel veel sterkte voor alle zieken.Jij kunt nu heel wat beroepen op je CV zetten,sinds je camping beheerder bent.

Groetjes, Erna

carla

Jeetje wat een pech!! Had moeder Jannie niet gewoon wat langer kunnen boeken, ha ha. Hoe gaat het nu met haar, heeft ze veel pijn? Wat balen voor d'r. Hopelijk gaat het snel weer beter en kunnen jullie nog effe nagenieten. En Mieke, je blijft bijzonder. Toch weer een speciale behandeling nodig, het zal niet! Heb je nog een zuster nodig voor de begeleiding? Kom ik even overvliegen!! Balen van de pijn. Neem maar wat lekkere drankjes, je moet toch overleven!!!
Beterschap!!
En Karin, vooral blijven lachen. Laat die regen maar komen, want na regen komt zonneschijn toch!!?

liefs, Carla

Joke

Tsjong jonge, zo is er altijd wat op Ponte da Tres Entradas! Wat een pech zeg, en nog wel dubbelop. Karin, gelukkig ben je heel flexibel en positief ingesteld en weet je dus overal wel meer raad mee. Ik vind het knap hoor! Als ik vrij kon krijgen kwam ik meteen even zuster spelen, ik heb daar tenslotte een diploma voor...... alhoewel, met mijn rug?
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en pijnvermindering toe! Gelukkig schijnt het zonnetje!
Liefs, Joke

mina bakgraag

Carla, das waar, heb altijd wat raars, er wordt een verpleegkundige voor me ingevlogen door de anwb en ik ga liggend terug, je moet alles een keer meemaken,
mijn fotoos beperken zich tot 2 uitstapjes en de camping hihi, kom ze wel van jullie pikken,
liefsssssssssssssssssssss

Tanneke

Jôh, dat is schrikken, als je moeder zo valt. Gelukkig niets gebroken, maar het is toch weer een heleboel heisa. Ik vind toch dat je erg veel tegenslagen hebt, maar gelukkig sla jij je er steeds weer dapper doorheen.
Gaat de camping eigenlijk dicht van de winter?

Groeten,
Tanneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!