campinginportugal.reismee.nl

Goed nieuws!!

Komende maand heb ik bezoek van 20 mannen!!!

Laughing
Werkmannen, die hier in de bungalows en appartementen gaan overnachten van maandag tot vrijdag....dat gaat wat worden. Een maand is zeker, misschien langer....dus dat is een boffertje qua inkomsten. Hopelijk slopen ze de boel niet zodanig dat ik daarna alles kan gaan repareren....

Ga nu op zoek naar een wasserette, want dat wordt dus elk weekend bedden verschonen en schoonmaken... Een ieder die dus hier komende maand gaat vertoeven is voorbereid ;).

Gré heeft haar schilderactiviteiten gestaakt, want we vermoeden dat die werkmansschoenen het nieuwe schilderwerk geen goed zal doen. Ze moet dus nog een weekje terugkomen (jaha Peter, en voor jou is hier ook nog wel wat te doen, dus kom maar lekker samen.....).

Gisteren werd de afvoer van het riool van de toiletten bij de bar aangelegd. Het graafwerk voor de nieuwe afvoer resulteerde in een breuk van een electriciteitskabel. Geen stroom, dat betekent hier ook geen water, want de waterpomp doet het dan ook niet....Kortom calamiteitje nummer zoveel, maar het is weer opgelost. De afvoer werkt nu, dus geen geklooi meer met slangen, gemeente bellen om de tank leeg te pompen. En de pomp is voorzien van een vermaler, dus ook minder kans op verstoppingen.

Er ging van alles kapot gisteren....zo was er ook nog een ineens niet meer functionerende koelkast in een bungalow. Tijdelijk vervangen door een andere....

Toen het water eenmaal weer op gang kwam was het bruin, met als gevolg dat het afwasmachientje in de bar vol kwam te zitten met gruis en ook dienst weigerde....nou kortom, ik houd er over, maar never een dull moment!!

Vandaag lekker in m'n huisje aan het rommelen en schoonmaken. En zo nog maar wat bedden opmaken voor DE MANNEN....

Liefs vanuit een nog steeds lekker zonnig Portugal!!

Karin

Reacties

Reacties

mina bakgraag

Dus de cocktailbar kan open als ik er ben hahaha, ben ik toch nog goed voor de animatie met moeders samen, fijn dat er weer het een en ander opgelost is,
liefs jemezus die zo gaat werken om al die vrije dgaen te kunnen bekostigen

Erna.L

Ik heb begrepen dat jij erg goed bent in het oplossen van problemen,dus als ik ergens mee zit, weet ik bij wie ik moet zijn.Veel plezier met de mannen.

jacqueline

Gejus,
WAt overkomt je allemaal, en het lijkt dat je er redelijk rustig onder blijft. Ik zou allang in de tigste stresslevel verzeilt zijn geraakt. ben benieuwd die mannen. Ga ik zeker tegen komen. En als ze wat vertier zoeken kan ik dan nog altijd taijiquan lessen aan ze geven!!! Veel liefs Karin en ik denk aan je jacqueline

floor

Top die werkmannen en die maken weer positieve reclame of komen nog eens terug met hun gezinnen, dus dat levert vast meer op dan die ene maand omzet en vermoedelijk hebben die werkmannen 's avons zin in een potje poolen, biertje dus ook weer meer omzet en reuring en dan maar hopen dat ze ook nog wat ideeen hebben voor technische probleempjes etc. veel plezier in ieder geval. xFloor

carla

Wat vindt Thomas hiervan.....zoveel mannen in jouw buurt en Thomas in Nederland!! Gelukkig komen Jannie, Mieke en Jacqueline voor versterking zorgen.
Ik denk dat er vele dames zullen volgen.
Wat jammer nou dat ik geen vrije dagen meer heb......

Fijn dat je alles weer hebt opgelost.
Kun je de logés ook niet als dank wat klussen laten doen?? Dan is het schilderwerk ook weer klaar en wat dacht je van het graafwerk voor het zwembad .........

Genoeg vermaak!! Klinkt goed Karin.

liefs, Carla

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!