campinginportugal.reismee.nl

VEEL GEDAAN!

Eigenlijk zijn we aan vakantie toe, maar ja, maar even wachten tot iedereen geweest is. Het zwembad is klaar. Nog even sparen voor mooie tegels er om heen, maar met een kunstgrasmatje en echt gras er om heen is het een mooi ligweidetje geworden. En uitbreiden kan altijd nog natuurlijk.

In de muur tussen het terras en de plek van het zwembad zijn drie mooie “vensters” gekomen, waardoor je vanaf het terras zicht hebt op het zwembad (terwijl de kinderen in het zwembad spelen kunnen de ouders een drankje nemen…). Klinkt aantrekkelijk toch?

De 2 oudere bungalows zijn door tennis- en campingman Peter voorzien van nieuwe vensters, waardoor de bungalows een stuk lichter zijn. Een hele vooruitgang. Er is voor volgend jaar al een schilderploeg aangekondigd, die met bussen wit en Zaans groen een complete metamorfose wil bewerkstelligen. We zijn reuze benieuwd J

Er is gemaaid, gesnoeid, nieuwe vlaggen hangen. En de brug is door een gespecialiseerd bedrijf schoongemaakt en ziet er weer prachtig uit.

Vandaag het sportveld voorzien van nieuwe lijnen, zodat er ook een serieus potje volleybal gespeeld kan worden. En ook de ping-pongtafel staat weer klaar en is al weer druk gebruikt.

De tegenslagen die we hadden met de pompvoorziening voor het water is inmiddels ook helemaal hersteld, als nieuw, en gelukkig vergoed door de verzekering.

De wasmachine die vorige week kuren begon te vertonen is behandeld met speciale spray en hopelijk gaat ie ons dit seizoen niet in de steek laten.

Kortom wij zijn er klaar voor, laat de vakantiegangers maar komen!

We hebben al veel reserveringen voor de bungalows en appartementen, maar er is nog wel wat ruimte. De ingerichte tenten zijn ook nog te reserveren. Op de camping is altijd wel een plekje te vinden…

Iedereen een fijne zomer(vakantie) gewenst!

Karin

lenneke

klinkt goed! Wij proosten hier op een goed seizoen voor jullie. Veel plezier!

Winniefred

ja, laat de gasten maar komen en genieten!

mina bakgraag

yeah, gogogogogo girl

Martin

'k wou dat ik weer eens komen kon. Nog even hard werken dus, tot september? Fijn dat 't lekker loopt.
PS motorman heeft z'n motor verkocht (en kijkt uit naar een andere - zeg me niet dat je nog wel een voor me hebt staan :-))

Karin

@Martin.... kom je 'm halen? Brengen.....???

Karin Immerzeel

Gisteren even op de camping geweest. Thomas nog wel even kort gezien, jou niet gevonden. Je was vast heel druk bezig. Het ziet er allemaal heel goed uit, ook het zwembad is goed geslaagd. Veel gasten toegewenst voor de komende zomer.

Ankie Peters

Ha Karin, Dat klinkt goed zeg! Een hele goede zomer toegewenst met heel veel leuke gasten.

Nel Hazen

Tjee K'tje, ik heb je verhalen gemist...
Maar de verhalen van Kim (op reis) maken veel goed :).
Klinkt allemaal niet slecht, ik hoop dat ik het dit jaar nog mag meemaken bij jullie (al wil ik natuurlijk ook Kimmetje nog bezoeken, momenteel in Guatemala...).
Zet 'm op!! Kus van Nel

Mineke

Dag Karin,
Fijn weer wat over jullie en de camping te lezen en helemaal al dat positieve nieuws. Portugal staat op ons lijstje, maar dit jaar nog niet. Het gaat jullie goed, ik ga nu de foto's bekijken.

Ivy

Ola Karin,
Wat gezellig weer nieuws van je te lezen, het is 'n poos geleden maar als ik lees wat jullie allemaal voor elkaar gebokst hebben dan kan het niet anders. Geweldig!!

Ivy

Lieve Karin, ik had mijn mailtje nog niet af echter mijn pc liet het even afweten, behalve dat ik jullie ijver fantastisch vind heb ik ook genoten van de foto's. Veel genoegen met hoop campinggasten op jullie gezellige, zonnige stekkie.
Lots of love voor jou en Thomas,
Ivy.

petra

Wat gezellig om deze site weer even te ontvangen,
ben namelijk niet zo van de facebook.
wat ziet het zwembad er geweldig uit en dan het zitje erbij erg leuk gedaan.
ik wens jullie een mooie zomer met veel gasten!!
dikke zoen peet

petra Uytenhaak

wat gezellig om de gezellige verhalen weer te kunnen lezen!!!
Ik begrijp dat alles helemaal goed gaat , op naar het voorjaar,
Wat een ontzettend leuk verhaal van fifi , je kan er wel een kinderboekje van maken hahahaha.

vandaag is het een saaie dag in Zaandam
druk aan het leren voor mijn anatomietentamen a.s donderdag.

voor nu wens ik jullie een mooie tijd samen en veel liefs