campinginportugal.reismee.nl

Het einde komt in zicht!

366 mooie dagen gewenst, in het nieuwe jaar en voor de laatste 11 dagen van dit jaar….nog veel plezier, een gezellige kerst en een fijne jaarwisseling voor iedereen!!

Wij zijn heel blij met het feit dat er afgelopen jaar 600 overnachtingen meer zijn geboekt! Alle gasten dus hartelijk bedankt voor de bijdrage aan ons kleine feestje. Op naar een verdubbeling in 2012, de eerste reserveringen zijn al binnen!

Mijn verslagjes op dit blog zijn wat minder geworden, maar op Facebook plaats ik regelmatig updates:

Vind ons leuk :) in ruim een jaar tijd hebben we ruim 140 fans!! Ook blij mee!

En nu ook:

accountnaam is: camping_ponte3e

En een update van de laatste activiteiten:

Het magazijn is verbouwd, door een muurtje te maken in het midden van de opslagruimte hebben we nu twee opslagruimtes, één voor de barvoorraad en een opslagruimte voor al onze “werkspullen”, gereedschap etc. Alles op 1 plek en niet op 3 of 4 verschillende plekken zoals nu. Komende week wordt er dus (weer) verhuisd J

De olijfbomen op en rond de camping zijn gesnoeid, en er is een giga hoeveelheid aan bramenstruiken verwijderd, met dank aan een man uit het dorp. Hij heeft de olijfbomen “geadopteerd”, in ruil voor de opbrengst van de olijven. Als je nu langs de camping rijdt heb je een mooi zicht er op!!

Er zijn ruim 200 palen in-en uitgeladen, die rond het zwembad gaan komen, het volgende project (in maart).

En de vakantieplannen zijn er ook, nu nog even het busje tot campertje ombouwen… (volgende klus).

Eind 2012 of zoveel eerder als mogelijk gaat er ook een nieuwe website online!

We zitten niet stil dus!! (Soms ff-tjes, lekker met een biertje in de zon, dat dan weer wel J!!)

Bijzonder moment

En nog een bijzonder moment bij de bank vanmiddag......een oude vrouw komt geld opnemen en zet een handtekening met.......haar vingeradruk. De baliemedewerker duwde een stempelkussen onder haar vinger en zij drukte daarna op een papiertje, en daarna kreeg ze haar geld mee.......ut bestaat nog anno 2011......

En de grote vraag voor 2012..........wint Portugal of Nederland bij de EK2012????

Liefs, Karin

mina bakgraag

drukdrukdruk,
fijn he zo'n goed jaar, kan ook niet anders met zo'n toko

knufffffffffffff jemezus

Ankie en Hans

Geweldig resultaat Karin, zo kun je goed het nieuwe jaar in...

Piet

Hallo Karin,

mooi he het zetten van een duim.
wij wonen al 7 jaar in Brazilie en zien dat heel veel.
veel succes weer in 2012
Feliz natal en Feliz ano novo

Piet van Dongen

Anja

Heel fijne feestdagen en een goed, gezond en volgeboekt 2012

Groetjes,
Anja en familie

Erna l

karin en Thomas hele prettige feestdagen en een gezond en gezellig 2012 en vooral veel gasten.

groetjes, Erna en Arie.